Patērētāju attieksme pret humora izmantošanu reklāmās.
Автор
Knekse, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju attieksme pret humora izmantošanu reklāmās”. Humora izmantošana reklāmās ir viens no paņēmieniem, kā piesaistīt patērētāja uzmanību, radīt interesi un veidot vērtību pārorientāciju, kā arī izveidot vēlamo rīcības modeli.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patērētāju attieksmi,novērtēt tā ietekmi uz patērētāja uzvedību,kā arī izstrādāt priekšlikumus reklāmas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai.
Lai sasniegtu darba mērķi izvirzīti sekojoši uzdevumi:
•pamatojoties uz speciālo un vispārējo literatūru sniegt reklāmas, humora koncepta un patērētāju attieksmes skaidrojumu;
•veikt anketēšanu un fokusa grupas diskusiju, iegūto datu analīzi, kā arī salīdzināt pētījuma rezultātus;
•izstrādāt priekšlikumus reklāmas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba apjoms ir 63 lapaspuses. Darbā ietverti 19 attēli, 6 tabulas un 6 pielikumi.
Atslēgvārdi: reklāma, humors, attieksme, patērētājs, ietekme. The Bachelor Thesis topic is “Consumers’attitude towards humour usage in advertisements”.Humour usage in advertisements is one of the tools used in order to attract consumer’s attention,create interest and generate value reorientation as well as form a desirable model of action.
The main aim of the Bachelor Thesis is to examine the attitude towards humour usage in advertisements,estimate its influence on customer’s behaviour as well as propose recommendations on possible improvements of advertisement’s communicative effectiveness.
The following objectives were set:•gather and analyze the secondary data and theoretical background on humour concept,advertisement as well as consumers’ attitude;•conduct a survey and organize a focus group, analyse the data gathered as well as compare the results obtained;•develop recommendations on improvements of advertisement’s communicative effectiveness.
The Bachelor Thesis consists of four parts.The total number of pages is 63.