Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorRasmane, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33857en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14463
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Kultūras un atpūtas parka „Mežaparks” attīstības iespējas un virzīšana tūrisma tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt esošo situāciju parkā, izpētīt pieejamos materiālus par parka attīstību nākotnē, veikt apmeklētāju aptauju, intervijas tūrisma informācijas centros un interviju ar Mežaparka Attīstības biedrības valdes locekli, ar mērķi izvirzīt priekšlikumus kultūras un atpūtas parka „Mežaparks” attīstībai un sekmīgai virzīšanai tūrisma tirgū. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sniegts teorētisks apskats par tūrismu kopumā, par parku, par pasākumu un festivālu nozīmīgumu tūrismā, kā arī par veidiem kā vislabāk virzīt un reklamēt produktu tūrisma tirgū. Otrajā nodaļā tiek analizēta pašreizējā situācija kultūras un atpūtas parkā „Mežaparks”. Trešajā nodaļā tiek analizēti rezultāti, kuri tika iegūti aptaujājot kultūras un atpūtas parka „Mežaparks” apmeklētājus, veicot interviju ar Mežaparka Attīstības valdes locekli Andi Zīlānu un ekspresintervien_US
dc.description.abstractBachelor work „Cultural and leisure park „Mežaparks” apportunities for developement and promotion in the tourism market”. Bachelor thesis is to investigate the current situation in the park, to investigate materials for the future development of the park, to make visitors survey, to make interviews in tourist information centers and with Mežapark Development Association board member, with the aim to put forward proposals for cultural and leisure park „Mežaparks” development and mainstreaming of successful tourism market. Bachelor consists of 3 sections. The first chapter is about theoretical aspect about tourism,park,and how important are events and festivāls in tourism market. In the second chapter the author analyzes the current situation in cultural and leisure park „Mežaparks”. The third chapter author analyzes in the questionnaire gained results, wich were acquired surveyed visitors of cultural and leisure park „Mežaparks”, interview with Mežaparks Developmental member of theen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKultūras un atpūtas parka "Mežaparks" attīstības iespējas un virzīšana tūrisma tirgūen_US
dc.title.alternativeCultural and Leisure Park "Mažaparks" Opportunities for Development and Promotion in the Tourism Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record