Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķis, Henrijsen_US
dc.contributor.authorKadiķis, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34896en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14511
dc.description.abstractBakalaura darbs „Tiešās pārdošanas ietekme uz uzņēmējdarbību pasaulē” izstrādāts Latvijas Universitātē 2013. gadā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem un statistikas datiem, analizēt tiešās pārdošanas ietekmi uz uzņēmējdarbību pasaulē, kā arī izstrādāt ieteikumus tiešās pārdošanas lietošanai Latvijā. Darba pirmajā daļā tiek analizēti teorētiskie aspekti, kas ietver tiešo mārketingu ar tā veidiem un tiešo pārdošanu ar to padziļinātu raksturošanu. Otrajā daļā tiek analizēta un salīdzināta tiešās pārdošanas statistika pasaulē, kur tad tiek analizēti dažāda veida dati, kā arī veikta lielāko tiešās pārdošanas uzņēmumu statistiskā analīze un to salīdzināšana. Darba trešajā daļā tiek analizētas veiktās intervijas, kur eksperti izsaka savas domas par tiešo pārdošanu un to pielietošanas efektivitāti uzņēmējdarbībā. Darba ceturtajā daļā darba autors, secinot no eksperta teiktā intervijā un paša pieredzes iesaka, kas tad būtu vajadzīgs, lai tiešā pārdošaen_US
dc.description.abstractBachelor work „Direct sales impact on business world” has been developed in Latvian University in 2013th year. Bachelor's goal is to find or direct selling is a good solution, reference on stastistical and theoretical data, that companies can use as an additional marketing and sales channel and make recommendations for use in direct marketing Latvian. The first part deals with the theoretical aspects, which include direct marketing of its ways and direct sales and in-depth characterization. The second part examines and compares the direct sales statistics in the world where it is compared and described various types of data, including the largest direct selling companies statistical analysis and comparison. The third part of the analysis of the interviews conducted, where the experts express their opinion on direct sales and the successful use of the business. The fourth part concludes expert opinion and personal experience what would be necessary for a successful direct salen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTiešās pārdošanas ietekme uz uzņēmējdarbību pasaulēen_US
dc.title.alternativeDirect sales impact on business worlden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record