Attālināto norēķinu nozīme klientu apkalpošanas uzlabošanā.
Author
Būmane-Volberga, Laine
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīti dažādu elektronisko kanālu un automātisko maksājumu rīki, ko piedāvā AS Hansabanka, to izmantošanas iespējas, priekšrocības un trūkumi, kā arī to piedāvātās iespējas risināt būtiskākās klientu apkalpošanas problēmas bankā.
Bakalaura darbs ir dalīts 3 nodaļās, no kurām pirmajā tiek aplūkots klientu apkalpošanas saturs, otrajā autors identificē būtiskākās apkalpošanas problēmas. Darba pēdējā nodaļā sīkāk pētīts katrs atsevišķs attālināto norēķinu rīks, tā piedāvātais problēmu risinājums un rīku salīdzinājums.
Bankas piedāvā plašas attālināto norēķinu iespējas, kas uzlabo klientu apkalpošanu. Katrs atsevišķi šie norēķinu rīki savā veidā risina klientu apkalpošanas problēmas taču tie nav savstarpēji izslēdzoši, tie papildina viens otru.
Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses. Tajā ietverti 17 attēli un 8 tabulas. In this bachelor work author researches remote banking tools, which are offered by AS Hansabanka, their usage possibilities, advantages and disadvantages, and also offered facilities to improve customer service in the bank.
Bachelor work is divided in 3 chapters, in which first chapter is about content of customer service. In second chapter author identifies and describes customer service problems and in the last chapter researches each of remote banking possibilities separated compares them.
At the moment there are a lot of remote banking facilities, which improves customer service in a bank. Remote banking ways are not eliminating each other. They are complimenting one other.
Extent of bachelor work is 60 pages. It includes 17 images and 8 tables.