„RIMI Latvia” patērētāju lojalitātes programma un tās pilnveidošanās nepieciešamība krīzes apstākļos
Author
Švarcbaha, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Karīna Švarcbaha. Bakalaura darbs „ „Rimi Latvia” patērētāju lojalitātes programma un tās pilnveidošanās nepieciešamība krīzes apstākļos”.
Bakalaura darbā aprakstīti lojalitātes teorētiskie aspekti, izanalizēta uzņēmuma Rimi Latvia lojalitātes programma un tās pilnveidošanās nepieciešamība ekonomiskās krīzes apstākļos. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par klientu lojalitātes veidošanu un uzturēšanu, izanalizēt uzņēmuma Rimi Latvia izstrādāto lojalitātes programmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai krīzes apstākļos. Veikta aptauja ar mērķi izzināt pircēju attieksmi pret uzņēmumu Rimi Latvia un tās izstrādāto lojalitātes programmu.
Pētījuma periods: 1996.gada sākuma – 2009.gada 20.novembrim. Darba apjoms 89 lapaspuses, tajā ir 14 attēli, 10 tabulas, 1 formula un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: lojalitāte, lojalitātes programma, klientu apkalpošana, krīze Author: Karīna Švarcbaha. Bachelor Paper “Rimi Latvia Consumer Loyalty Programme and the Necessity of Improving the Programme under Crisis Circumstances”.
The Bachelor Paper describes theoretical aspects of the loyalty, analyses Rimi Latvia Loyalty Programme and the necessity of improving the Programme in economic crisis. The aim of the Bachelor paper is to analyse the Loyalty Programme developed by Rimi Latvia and come up with suggestions on improving the Programme under crisis circumstances on the basis of the theoretical conclusions regarding creation and maintenance of loyalty. The survey has been carried out in order to become aware of the clients’ attitude towards Rimi Latvia and its Loyalty Programme.
Research period: the beginning of 1996 – 20 November 2009. The Bachelor Paper consists of 89 pages and contains 14 pictures, 10 tables, 1 formula and 1 appendix.
Keywords: loyalty, loyalty programme, client service, crisis.