Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorPeteļina, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:48Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37626en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14567
dc.description.abstractDarba autors: Veronika Peteļina Darba tēma: Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: tūrisma un viesnīcu vadība Darba zinātniskais vadītājs: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne Darba apjoms: 69 lpp. 2 pielikumi, 60 avoti Pētījuma mērķis: Pamatojoties uz teorētiskās un praktiskās informācijas analīzi, izstrādāt priekšlikumus Rīgas viesnīcām klientu apmierinātības mērīšanas pilnveidošanai. Darba saturs Darbs sastāv no 5 daļām: 1.Klienta uzvedības process, modeļi un to būtība 2.Patērētāja apmierinātības un lojalitātes jēdziens, būtība un izpausmes 3.Klienta apmierinātības mērīšanas metodes 4.Pielietojamo metožu analīze Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā 5.Klientu apmierinātības anketas izstrāde, testēšana un analīze dažādām kategoriju Rīgas viesnīcām Darba rezultāti: apkopotā pieejama informācija par klientu apmierinātības mērīšanas metodēm, kā arī izpētītas reāli pielietojamās metodes Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot dažādu kategoriju viesnīcas pārstāvji, viesnīcas vadības nozares studenti un pasniedzēji Atslēgvārdi: klientu uzvedības modeļi, klientu apmierinātība, apmierinātības mērīšanas metodes, viesnīca, lojalitāteen_US
dc.description.abstractAnnotator: Veronika Peteļina Bachelor’s work theme: Evaluation of client’s satisfaction in hotels Form: Bachelor work Study program: tourism and hotel management Foreman: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne Scope of work: 69 p., 2 appendix, 60 literature’s sourses Research aim: To be on strength of theoretical and practical information analyses to work out propositions for client’s satisfactions evaluation improvement in the Riga’s Hotels. Work consists of 5 parts: 1.Clients behavior process, models and nub 2.Clients satisfaction and loyalty definition, nub and vehicle area 3.Clients satisfactions evaluation methods 4.Methods application analyses in Riga’s hotels 5.Clients satisfaction questionnaire form output, testing and analyses Work results: aggregated accessible information about client’s satisfactions evaluation methods, explored actual useable methods in Riga’s hotels. Work availability: research can be used by hotels representatives, hotels management students and lectures. Keywords: client’s behavior models, clients satisfaction, satisfaction evaluation methods, hotel, loyalty.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlienta apmierinātības mērīšana viesnīcāsen_US
dc.title.alternativeEvolution of client`s satisfactions in hotelsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record