IK "HOLS" attīstības stratēģija
Author
Zvirgzds, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Tā kā gan valsts, gan starptautiskā līmenī nepārtraukti notiek straujas un bieži vien pretrunīgas izmaiņas, tad, lai tām pielāgotos vai tās izmantotu, uzņēmumam jāanalizē šo pārmaiņu ietekme uz tā saimniecisko darbību un nepārtraukti jāattīstās.
Darba mērķis: izstrādāt individuālā komersanta „Hols” attīstības stratēģiju, pamatojoties uz uzņēmējdarbības iekšējās un ārējās vides analīzi.
Bakalaura darba rezultātā noskaidrots, ka pēdējos gados uzņēmējdarbības ārējā vide, ir īpaši ekonomiskā vide, ir negatīvi ietekmējusi IK „Hols” tirgus pozīcijas, uzņēmuma finansiālo situāciju un konkurētspēju kravu autopārvadājumu nozarē.
Darbs satur 61 lapas, 1 tabula, 21 attēlu un 28 bibliogrāfiskos nosaukumus.
Atslēgvārdi: stratēģija, iekšējā vide, ārējā vide, auto pārvadājumu nozare. Since there are always sharp and often contradictory changes in both the national and international levels, in order to adapt them or use them, a company must analyze the effects of these changes on its activities and evolve.
The aim of the work is to make a development strategy of sole proprietorship “Hols”, based on the internal and external environmental analysis.
Bachelor's work reveals that the business's external environment, especially economical environment, is adversely affected sole proprietorship “Hols” market position, the company's financial situation and the competitiveness of the freight transport sector in recent years.
The work contains 61 pages, 1 table, 21 figures and 28 bibliographic descriptions.
Keywords: strategy, the internal environment, external environment, auto transport industry.