dc.contributor.advisor | Šalkovska, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Šulce, Sintija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:58:50Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:58:50Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 38174 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14587 | |
dc.description.abstract | Sintija Šulce. Bakalaura darbs „A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīze”.
Bakalaura darbā analizēti A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju veidi, līdzekļi un to efektivitāte. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un Latvijas iedzīvotāju aptaujas datiem, izpētīt A/S „Olainfarm” mārketinga komunikācijas, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Pirmajā nodaļā pētīta mārketinga komunikāciju būtība, veidi, mērķi, priekšrocības un trūkumi, otrajā nodaļā analizēta a/s „Olainfarm” mērķauditorija, mārketinga komunikāciju mērķi, to īstenošanas analīze un izplatīšanas līdzekļu izvēle. Trešajā nodaļā apkopoti rezultāti, kā arī izstrādāti secinājumi un priekšlikumi.
Aptaujas periods no 2010. gada 1.decembra līdz 2010. gada 31.decembrim. Darba apjoms 77 lapaspuses, tajā ir 32 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, A/S „Olainfarm”, komunikatīvā efektivitāte. | en_US |
dc.description.abstract | Sintija Šulce. Bachelor’s work „Marketing communications analysis of stock company „Olainfarm”.
Bachelor's work analyzes the company’s “Olainfarm” marketing communications modes, means and their effectiveness. Based on the theory and Latvian population survey data, the aim of the Bachelor work is analyzes marketing communications activities and effectiveness in the real company.
The first chapter analyzes the nature of marketing communications, forms, goals, strengths and weaknesses, in the second chapter analyzes the “Olainfarm” target audience, marketing communications objectives, their implementation, analysis and dissemination of the choice. The third chapter summarizes the results and to develop conclusions and recommendations.
Surveying period from 2010. December 1 till 2010. December 31. 77 amount of work pages, there are 32 figures, 6 tables and 1 appendix.
Keywords: marketing communications, stock company “Olainfarm ", communicative effectiveness. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīze | en_US |
dc.title.alternative | Marketing communications analysis of stock company „Olainfarm” | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |