Izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK” ieviešana Latvijas tirgū.
Autor
Freimane, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Anna Freimane. izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana Latvijas tirgū.
Bakalaura darbs ir par izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū. Darba mērķis-pamatojoties uz teorētiskām atziņām par jauna produkta būtību un ieviešanu ,izpētīt Izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Darba teorētiskajā daļā tiek raksturota jauna produkta būtība ,tā izstrādes process.Praktiskajā daļā aplūkota izdevniecības ”Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana-tiek sniegta vispusīga informācija ,kas raksturo konkrēto produktu .
Darbs sastāv no 86 lpp.,tajā ir 26 attēli, 19 tabulas un pievienoti 9 pielikumi.
Atslēgvārdi:jauns produkts,preses izdevumi,izdevniecība”Rīgas viļņi”,žurnāls”OK!”. Anna Freimane. The publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market.
Bachelor work is on the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market. The aim of the bachelor work is to based on the theoretical knowledge of new product content and introduction, explore publishing house "Riga waves" new magazine "OK!" The Latvian market, identify gaps and make recommendations for their elimination.
The theoretical part describes of the new products content ,its process of development. In the practical part describes the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" introduction, and to provide comprehensive information that describe the product.
The amount of work is 86 pages, including 26 pictures, 19 table and 9 appendixes
Keywords: new product, publications publishing house "Rigas viļņi" ,magazine "OK".