Timekļa vietnes kā e-mārketinga instrumenta izmantošana uzņēmumā "Novus Balticum"
Автор
Soibeļmane, Poļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir uzzināt, kas ir nepieciešams veidojot efektīvu tūrisma firmas mājas lapu, vērtēt esošo vietni „Novus Balticum” un izstrādāt tai alternatīvo lapas koncepciju. Tēmā ir aktuāla, jo internets aizņem milzīgu lomu klientu dzīvē, digitāls mārketings ir nepieciešams visiem mūsdienīgām tūrisma uzņēmumiem.
Darbs ir strukturēts 3 nodaļās, pirmā ir aplūkoti teorētiskie dati par e-mārketingu pielietojumu tūrismā, svarīgākie e-mārketinga instrumenti, mājas lapas galvenie aspekti un izstrādāšana. Otrā – ir analizēta „Novus Balticum” vietne un salīdzināta ar tas konkurentiem. Trešā – aptaujas atbilžu analīze, ekspertu intervijas apkopojums un autores izstrādāta alternatīva vietnes koncepcijā.
Darbs sastāv no 100 lapām, pieejamas: 3 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi. Bachelor’s thesis main goal is to find out what is necessary constructing an effective web site for a tourism enterprise, including an assessment of the existing „Novus Balticum” site and to establish an alternative site concept. Theme is up-to-date, because the Internet takes a huge role in a customer’s life, digital marketing is required for all modern tourism businesses.
Thesis is structured in three sections, the first one deals with theoretical data on the use of e-marketing in tourism, most important tools of e-marketing, key aspects of a website and elaboration. Second – is analyzed „Novus Balticum” site and compared to its competitors. Third – survey responses analysis, expert interview summary and authors developed concept of a site.
Thesis consists of approximately 100 pages, available at: 3 tables, 22 pictures, 4 appendixes.