Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorSoibeļmane, Poļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:54Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38641en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14626
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir uzzināt, kas ir nepieciešams veidojot efektīvu tūrisma firmas mājas lapu, vērtēt esošo vietni „Novus Balticum” un izstrādāt tai alternatīvo lapas koncepciju. Tēmā ir aktuāla, jo internets aizņem milzīgu lomu klientu dzīvē, digitāls mārketings ir nepieciešams visiem mūsdienīgām tūrisma uzņēmumiem. Darbs ir strukturēts 3 nodaļās, pirmā ir aplūkoti teorētiskie dati par e-mārketingu pielietojumu tūrismā, svarīgākie e-mārketinga instrumenti, mājas lapas galvenie aspekti un izstrādāšana. Otrā – ir analizēta „Novus Balticum” vietne un salīdzināta ar tas konkurentiem. Trešā – aptaujas atbilžu analīze, ekspertu intervijas apkopojums un autores izstrādāta alternatīva vietnes koncepcijā. Darbs sastāv no 100 lapām, pieejamas: 3 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis main goal is to find out what is necessary constructing an effective web site for a tourism enterprise, including an assessment of the existing „Novus Balticum” site and to establish an alternative site concept. Theme is up-to-date, because the Internet takes a huge role in a customer’s life, digital marketing is required for all modern tourism businesses. Thesis is structured in three sections, the first one deals with theoretical data on the use of e-marketing in tourism, most important tools of e-marketing, key aspects of a website and elaboration. Second – is analyzed „Novus Balticum” site and compared to its competitors. Third – survey responses analysis, expert interview summary and authors developed concept of a site. Thesis consists of approximately 100 pages, available at: 3 tables, 22 pictures, 4 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTimekļa vietnes kā e-mārketinga instrumenta izmantošana uzņēmumā "Novus Balticum"en_US
dc.title.alternative"Novus Balticum" Company's Web Page Usage as E-marketing Toolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record