Korporatīvā sociālā atbildība kā ilgstspējīgs attīstības priekšnosacījums uzņēmējdarbībā
Author
Rihtere-Kiseļova, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Korporatīvā sociālā atbildība ir laba biznesa prakse, kas demonstrē uzņēmuma vērtības un principus, un parāda, ka uzņēmums brīvprātīgi ir iekļāvis sociālās, vides un cilvēktiesību vērtības savā ikdienas darbībā un attiecībās ar uzņēmuma iesaistītajām pusēm.
Darba mērķis ir izpētīt, kā korporatīvā sociālā atbildība attīstās Latvijas uzņēmumos un dot priekšlikums tā tālākai attīstībai. Darba gaitā tiks noskaidrota saikne ar korporatīvās sociālās atbildības lomu sabiedrībā un uzņēmumos, to izpratni un tendencēm mūsdienās.
Darba struktūra – ievads, teorētiskā, analītiskā un praktiskā daļa, secinājumi, priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts un pielikumi. Teorētiskajā daļā tiks apskatīta korporatīvās sociālās atbildības būtība un to ieviešanas kritēriji, analītiskajā daļā - kā tā veiksmīgi attīstās uzņēmumā SIA Tieto Latvia un citos Latvijas uzņēmumos, korporatīvās sociālās atbildības principi un īpatnības Latvijā un Eiropā, bet praktiskajā daļā ir veikta aptauja un izdarīti secinājumi, izvirzīti priekšlikumi.
Atslēgvārdi : korporatīvā sociālā atbildība, sociālā atbildība, korporatīvā atbildība. Corporate social responsibility is a good business practice to show the company's values and principles, and show that the company has voluntarily incorporated social, environmental and human rights values in their daily activities and relationships with the company's stakeholders.
The goal is to explore how corporate social responsibility is developing in Latvian businesses and to give proposals for its further development. The work will be established in connection with corporate social responsibility in society and business, and their understanding of the trends nowadays.
Work structure - an introduction to the theoretical, analytical and practical part, conclusions, suggestions, bibliography and appendices. In the theoretical part of corporate social responsibility will be discussed the nature of the implementation criteria, in the analytical section - how it has successfully developed the company Tieto Latvia SIA and other Latvian companies, corporate social responsibility principles and characteristics of Latvian and Europe, but in the practical part is a place for survey, conclusions are made and set proposals.
Keywords: corporate social responsibility, social responsibility, and corporate responsibility.