Organizācijas kultūras pilnveidošanas iespējas organizācijā VAS "Latvijas Valsts Ceļi"
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/7/14648/303-39053-ZINTA_KURME.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=n)
View/ Open
Author
Kurme, Zinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis ir balstoties uz VAS,, Latvijas Valsts Ceļi ” organizācijas kultūras izpēti, izstrādāt priekšlikumus organizācijas kultūras pilnveidošanai.
Darba autore izvēlējās izpētīt valdošo organizācijas kultūru VAS „ Latvijas Valsts Ceļi”. Līdz šim „ Latvijas Valsts Ceļi ” organizācija ir tikusi pētīta koncentrējoties uz tehnoloģiju problēmām , bet mūsdienās kad darbiniekiem ir aizvien pieaugoša nozīme organizācijas veikumā, ir nepieciešams pētīt arī vadīšanas problēmas tajā skaitā organizācijas kultūru. Minētajai organizācijai ir raksturīga darbība komandās un tādēļ būtiski nepieciešams izpētīt organizācijā esošās pamatvērtības un attiecības starp kolēģiem un vadību.
Darbs sastāv no 61 lappusēm, kurās ir iekļautas 8 tabulas, 12 attēli un pievienoti 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi: organizācijas kultūra, vērtības, artefakti. The object of this research is to create suggestions for organisational culture improvement, according to research of organisational culture of the State Stock opportinuties
SJSC „ Latvian State Roads”
The Author chosen to develop the organisational culture of State opportinuties
SJSC „ Latvian State Roads”. To this moment the organisation of opportinuties
SJSC „ Latvian State Roads”have been researched according to focus to the technological problems, but now, when employees are part of the organisation achievement, are necessary to develop the problems of management too, including the organisational culture. The team work is charasteristic to this organisation, that is why it is so important to develop basic values and relationships between colleagues and leadership.
In this work are 60 pages, including 8 tables, 12 pictures and 2 annexes.
Keywords: organisational culture, values, artefacts.