Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBalaševa, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40701en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14703
dc.description.abstractInga Balaševa. Bakalaura darbs „Patērētāju uzvedību ietekmējoši faktori Latvijas komercbanku sfērā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par patērētāju uzvedību un Latvijas komercbanku klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt dažādu faktoru ietekmi uz patērētāju lēmuma pieņemšanu par attiecīgās komercbankas pakalpojumu un produktu izmantošanu, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas komercbanku mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā ir pētīti patērētāju uzvedības faktoru, lēmuma pieņemšanas procesa un patērētāju lojalitātes teorētiskie aspekti, 2. nodaļā autore izskata komercbanku tirgu Latvijā, veic salīdzinājumu septiņām Latvijā atpazīstamākajām komercbankām un izskata lojalitātes programmas divām populārākajām komercbankām, tā pat aplūko komercbanku mārketinga komunikācijas. 3. nodaļā tiek analizēti autores veidotās aptaujas par patērētāju uzvedību komercbanku sfērā rezultāti, noslēdzot nodaļu ar secinājumiem. Darba apjoms ir 78 lapaspuen_US
dc.description.abstractInga Balaseva. Bachelor Thesis „Factors influencing consumer behaivior in Latvian commercial sphere” The aims of Bachelor Thesis is based on the theory provided insights on consumer behavior and Latvian commercial customer survey results, exploring a variety of factors the impact on consumer decision-making on the commercial services and products, as well as to develop proposals for the Latvian commercial marketing activities to improve. In the 1st part the theoretical aspects of consumer behaivior influence factors, of decision- making process and consumer loality is researched. In the 2nd part examines the author researches the field of commercial naks in Latvia, carry out a comparison of the seven largest commercial banks and loyalty programs, and marketing communications. In the 3rd part the author analyzes the results of the survey made by author during the Bachelor Thesis reaserch. This part is concluded with conclusions. The paper contains 78 pages with 2 tables, 27 imageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju uzvedību ietekmējoši faktori Latvijas komercbanku sfērāen_US
dc.title.alternativeFactors influencing consumer behavior in Latvian commercial banks sphereen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record