Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorKļaviņa, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8093en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14804
dc.description.abstractBakalaura darba pirmajā nodaļā ir vispārināti pētīta pakalpojumu mārketinga specifika, liekot uzsvaru uz pakalpojuma nozīmi. Šajā nodaļā ir raksturoti pakalpojumu mārketinga kompleksu veidojošie elementi un mārketinga pasākumu specifika, sniedzot pakalpojumus. Otrajā nodaļā no teorētiskā viedokļa padziļināti pētīti tie mārketinga pasākumi, kuri tieši tiek izmantoti A/S „Latvijas Krājbankas” kredītkaršu virzīšanā. Trešajā nodaļā stāstīts par A/S „Latvijas Krājbanku”, tās darbību un piedāvātajiem pakalpojumiem, izceļot bankas kredītkartes, kā arī pētīti Krājbankas veiktie kredītkaršu virzīšanas pasākumi. Šajā nodaļā veikta ekspertintervija ar vienu no A/S „Latvijas Krājbankas” mārketinga daļas speciālistiem Gitu Garlo. Bakalaura darba autors analizē klientu aptaujas rezultātus, kura veikta 2007. gada otrajā pusē, ar mērķi uzzināt klientu viedokli par bankas pakalpojumiem, to pieejamību, pasniegšanas veidu un virzīšanu. Tāpat trešajā nodaļā bakalaura darba autors ir veicis statistisku pētījumu. Šajā pētījumā analizēta uzņēmuma mārketinga izdevumu ietekme uz apgrozījumu laika posmā no 2000. gada līdz 2007. gadam. Ekspertintervijā mārketinga speciālists atzīst, ka vairāki mārketinga pasākumi A/S „Latvijas Krājbankas” kredītkaršu virzīšanā darbojas veiksmīgi un ir ienesīgi, bet daži no mārketinga pasākumiem nav ieguldītos pūliņus attaisnojuši. Šos pasākumus nepieciešams koriģēt. Klientu aptaujas rezultātu analīzē apstiprinās, ka ieguldītos līdzekļus bankas tehniskās darbības uzlabošanā, sistēmas modernizēšanā un Interneta piedāvāto iespēju izmantošanā klienti sāk novērtēt. Regresijas un korelācijas analizē apstiprinājās, ka sakarība starp bankas mārketinga izdevumiem un apgrozījumu laika posmā no 2000. gada līdz 2007. gadam pastāv, bet tā ir minimāla un nav statistiski nozīmīga.en_US
dc.description.abstractIn the first chapter of the Bachelor’s degree paper has been investigated the specificity of the service marketing on the whole. In this chapter there have been investigated the forming elements of the service marketing complex and the specifity of marketing actions, delivering services. In the second chapter there have been investigated more extendedly those marketing actions from the theoretical point of view which are exactly being used in the advancement of crediting cards of holding company “Latvijas Krājbanka”. In the third chapter it has been revealed about holding company ”Latvijas Krājbanka”, its activity and offered services, underlining crediting cards as well as there have been investigated the performed actions of the advancement of crediting cards of Holding company „Latvijas Krājbanka”. In this chapter there has been carried out an expert-interview with one of the specialists of the marketing department of holding company „Latvijas Krājbanka” Gita Garlo. The author of the Bachelor’s degree paper analyses the results of the questionnaire of clients which was carried out in the second half of 2007, with a target to get to know the point of view of clients about the services of the bank, their availability, the way of deliring it as well as advancement of them. Similarly the author of the Bachelor’s degree paper has carried out a statistical investigation. In this investigation there has been analysed the influence of enterprise’s marketing expenses on the turnover during the period of 2000 to 2007. In expert-interview specialist of the marketing department admit that lot of marketing activities in credit cards’ promotion are successful and effective, but several of them are not as good as planned. Those activities need to correct. In the analyses results of the questionnaire of clients is vindicated that clients start to value reequipment of banking systems. In analyses between the influences of enterprise’s marketing expenses on the turnover during the period of 2000 to 2007 exist connection, but it is not statistically important.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga pasākumi A/S „Latvijas Krājbankas” kredītkaršu virzīšanai tirgūen_US
dc.title.alternativeMarketing activities in credit card of „Latvijas Krājbanka” promotion into marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record