Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorRundzāne, Lidijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:27:56Z
dc.date.available2015-03-24T06:27:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29659en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14816
dc.description.abstractDiplomdarbs „Interaktīvo mācību metožu izmantošana apgūstot krievu valodu kā svešvalodu 8.klasē ”veltīts vienai no interaktīvās metodes- domu karte izpētei un tas pielietojams mācību grāmatas „Labdien, tas esmu es” (Здравствуй, это я) papildinājumā. Darba gaitā ir izpētīta sekojošu autoru zinātniskā un normatīvā literatūra: N, Zamkovaja, I. Moiseenko, N. Soosar, E. Korotaeva, N. Suvorova, T. Gabaij, N.Gaļkovau.c. Svešvaloda. Mācību priekšmeta standarts 1.-9.klasei, Ministru kabineta pielikums par 2010.gadu; E. Azimovs, A.Šukins „Jaunā metodiski terminoloģiskā vārdnīca”. Interaktīvās metodes pieder pie komunikatīvi- darbības pieejas inovatīvām metodēm. Tās ir universāls, attīsta visu vecumu mācekļu kritisku domāšanu. Šajā darbā domu karte ir pasniegta kā viena no interaktīvās metodes pielietojuma variantiem mācību grāmatas „Labdien, tas esmu es” papildinājumā. Šajā darbā mērķis – veidot mācību stundas materiālus domu kartes izmantošanai, parādīt kā pielietojas šī metode praksē 8.klasē. Galvenais uzdevums- izpētīt zinātnisko literatūru, noteikt interaktīvās metodes pamatjēdzienus, veidot mācību stundu izstrādes, aprobēt tās.en_US
dc.description.abstractGraduation work “Interactive learning methods using in Russian as foreign language 8 form students” dedicated to one of interactive method – mind – card’s investigation and for learning book “Good Afternoon, It is me” supplement. In this graduation work are studied as follows authors` learned and normative literature: N. Zamakovaja, I.Moiseenko, N.Soosar, E.Korotaeva, N.Suvorova, T.Gabaij, N.Gaļkova and others. Foreign language standard from 1st to 9th form, appendix Regulations issued by the Cabinet in 2010 year; E. Azimovs, A.Šukins “The New methodological nomenclative dictionary”. Interactive methods befit to communicative exercises approach innovative methods. They are universal; develop critical minding all ages of learners. The mind – card in this work is offered as one of interactive method using variety for supplement learning book “Good Afternoon, It is me”. The aim of this work – to pattern learning lessons materials for using mind – card, to show how it is working practice in 8 forms. The main aim – to find out scientific literature, to diagnose general conception from interactive methods, to form learning lessons output, to approbate them.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteraktīvo mācību metožu izmantošana apgūstot krievu valodu kā svešvalodu 8. klasēen_US
dc.title.alternativeInteraktive Learning Methods Using in Russian as Foreign Language 8 form Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record