Show simple item record

dc.contributor.advisorČernova, Emīlijaen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Lilitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:27:57Z
dc.date.available2015-03-24T06:27:57Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8923en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14818
dc.description.abstractNosaukums: Rotaļspēle 4 5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā. Autors: Lilita Ozoliņa, prof. Studiju programmas Pirsmskolas izglītības pedagogs studente, apliecība Nr. SkPi 030041 Darba vadītāja: Dr. paed. profesore, E. Černova Darba apjoms: 52 lpp., 1 attēls, 19 tabulas, analizēti 25 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Pētīt rotaļspēļu iespējas 4-5 gadu vecuma bērniem sociālo prasmju veido anā. Pētījuma teorētiskajā daļā izmantotas D. Dzinteres, D. Lieģenieces, B. Baiberas, I. Pučures, B. varcas un citu ievērojamu pedagogu un psihologu atziņas par rotaļām, kas ir pamats bērna audzinā anā un attīstības nodro inā anā. Pētījuma praktiskajā daļā, izmantojot pārrunu, anketē anas, pedagoģiskā novērojuma un testē anas metodes, pētītas un analizētas 4 5 gadu vecuma bērnu savstarpējās attiecības da ādās rotaļās, pētīta pirmsskolas pedagogu un vecāku attieksme pret bērnu brīvajām rotaļām no pieaugu o redzes viedokļa. Pētījuma rezultāti apliecina, ka rotaļas ir svarīgs līdzeklis bērna sociālās pieredzes bagātinā anā un personības attīstībā. No rado ās rotaļas netiek gaidīts kāds konkrēts rezultāts vai pareiza atbilde, tomēr tie i rotaļā bērni neapzināti sagatavojas savai pieaugu o dzīvei. Pētījuma gaitā apstiprinājās arī sākumā uzstādītā hipotēze, ka bērniem 4-5 gadu vecumā sociālās prasmes attīstās veiksmīgāk, ja rotaļspēles tiek atlasītas atbilsto i bērnu attīstības līmenim un vecumposmu īpatnībām, kā arī ja vecāki pieņem to, ka bērnam ir jārotaļājas mājās izmantojot pirmsskolas piedāvāto rotaļu materiālu. Atslēgvārdi: rotaļa, spēle, rotaļspēle, prasmes, sociālās prasmes, socializācija.en_US
dc.description.abstractTitle: Game play in the development of 4 5 years old children s social skills. Author: Lilita Ozolina, student of prof. Study programm Pre-school education pedagogue , SkPi 030041 Project manager: Dr. paed. Prof. E. Cernova Project size: 52 page, 1 picture, 19 tables, analysed 25 sources of literature. Aim of the project: To research the social skills developing chances of the game play for 4 5 years old children. There are analysed different verities about game play of D. Dzintere, D. Liegeniece, B. Baibera, I. Pucure, B. Svarca and other notable pedagogues and psychologists in the theoretical part of this project. Keynote is that game play is the base of upbringing and progress providing for children. There are researched and analysed 4 5 years old children interrelation in the different games, attitude from the pedagogues and parents in the practical part of this project. There were applied methods as discussions, surveys, pedagogic observations and tests. Results of this research confirm that the game play is very important instrument for the social skills and children personality development. There has been deduced that nobody expects specific results or correct answers from children. Children make themselves ready for their adult life unawares due to game play. There had proved true hypothesis that 4 5 years old children s social skills develop more successfully if the game play has been selected accordingly with the level of development and children old age, as well as that children should use this pre-school given material at the home. Keywords: game, play, gameplay, skills, social skills, socialization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļspēle kā bērnu 4-5 gadu vecumā sociālo prasmju attīstītājaen_US
dc.title.alternativePlay game as 4-5 years old children developer of the social skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record