Preču virzīšana interneta vidē
Author
Podšebjakina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Preču virzīšana Interneta vidē”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt preču virzīšanas īpatnības Interneta vidē.
Maģistra darbā tika izpētīts Internets kā mārketinga komunikāciju izplatīšanas līdzeklis, to iespējas preču virzīšanas aspektā. Tika izanalizēti preču virzīšanas paņēmieni Interneta medijā, kā arī tika veikts pētījums, lai noskaidrotu Latvijas Interneta lietotāju attieksmi pret reklāmu Internetā un to komunikatīvo efektivitāti.
Izstrādājot maģistra darbu, tika izmantotas literatūras un citu informācijas avotu pētīšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Pētījums tika veikts, izmantojot kvantitatīvo pētīšanas metodi – anketēšanu. Pētījuma rezultātu apstrādei tika izmantoti statistiskās analīzes metodes.
Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, tajā ir 99 lapas, 33 attēli, 12 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, Internets, preču virzīšanas paņēmieni Internetā, reklāma Internetā The theme of the Master Work is «Products promotion in the Internet environment». The purpose of the Master Work is to study features of products promotion in the Internet environment.
In the Master Work the Internet as means distribution of marketing communications, its possibilities in aspect of products promotion is studied. Ways of products promotion on the Internet are analysed, and as research is conducted to find out the attitude of the Latvian Internet users to advertising on the Internet and its communicative efficiency.
Developing the Master Work methods of research, generalisation and the analysis of the literature and other information sources have been applied. Research was spent using a quantitative method of research - questioning. For processing results of research methods of the statistical analysis have been used.
The Master Work consists of three sections, in it 99 sheets, 33 images, 12 tables and 1 appendix.
Keywords: marketing communications, the Internet, ways of products promotion on the Internet, advertising on the Internet.