• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Medību aksesuāru interneta veikals

Thumbnail
View/Open
303-38458-Traidass_Ritvars_rt08043.pdf (1.640Mb)
Author
Traidāss, Ritvars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Buševica, Regīna
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbā „Medību aksesuāru interneta veikals” tiek pētīta iespēja uzlabot uzņēmuma ekonomisko situāciju, izmantojot interneta veikala iespējas. Darbs sastāv no analītiskās un projektēšanas daļas. Analītiskajā daļā apkopoti ieguvumi uzņēmumam, ieviešot interneta veikalu. Šajā daļā kā interneta veikala izstrādes tehnoloģija tiek nodefinēta satura pārvaldības sistēma. Daļas turpinājumā tiek analizētas trīs satura pārvaldības sistēmas un izvēlēta atbilstošākā interneta veikala izstrādei. Projektēšanas daļā, izmantojot izvēlēto sistēmu, tiek realizēts interneta veikals. Sākumā tiek praktiski projektēts interneta veikals un pēc tam tas tiek izstrādāts, izmantojot Joomla satura pārvaldības sistēmu. Darba nobeigumā tiek rekomendēta satura pārvaldības sistēma kā labs interneta veikala izstrādes rīks.
 
Diploma work „Hunting accessories online shop” explores the possibility of improving the company's economic situation, using the online store solution. The work consists of designing and analytical parts. Analytical section summarizes the benefits of the company after the introduction of online shop. In this part author defines the content management system as development tool for online shop. Part concludes by analyzing three content management system and choosing the most appropriate for online shop development. In the design part the online shop is developed using selected content management system. At first the online store is practically designed and then developed using the Joomla content management system. In the summary the content management system is recommended as a good web design tool to develop internet shop.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15095
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV