Pārdošanas procesa organizēšanas problēmas tīkla mārketingā
Author
Tomsone, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Barānova, Daira
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir: „Pārdošanas procesa organizēšanas problēmas tīkla mārketingā”
Darba autore: Viktorija Tomsone
Dotā bakalaura darbā tiek pētītas kosmētikas organizāciju Oriflame, AVON, Mary Kay un Amway pārdošanas procesu organizēšanas principi. Salīdzinot uzņēmumu pārdošanas stratēģijas un balstoties uz iegūtiem rezultātiem, tika izstrādātas rekomendācijas tiešā mārketinga uzņēmumiem pārdošanas procesa organizēšanai, pielietojamo metožu optimizācijai un efektīvākai preču virzīšanai tirgū.
Veiktā darba gaitā tika noteiktas pārdošanas procesa organizēšanas problēmas. Sakarā ar to, tika izstrādāti priekšlikumi kompāniju darbības uzlabošanai, kuri būtu vērsti uz pārdošanas procesa efektivitātes paaugstināšanu.
Bakalaura darbs sastāv no 69 lapām, iekļauj sevī 6 attēlus, 4 tabulas, 54 literatūras un citu informācijas avotu. The theme of the Bachelor’s Thesis is “Problems of Sales Process Organization in Multi-level Marketing”
The author: Viktorija Tomsone
The Bachelor Thesis investigates sales process organization principles of cosmetics companies Oriflame, AVON, Mary Kay and Amway. The comparison of the enterprises sales strategies and the yielded results allows developing recommendations of sales process organization, applied method optimization and effective product promotion for the direct marketing companies.
The problems faced in the organization of sales process are identified in the course of the paper. Suggestions to advance the companies’ performance directed to improving sales process efficiency are developed.
Bachelor’s Thesis includes 69 sheets, 6 illustrations, 4 tables, 54 literary and informative sources.