Show simple item record

dc.contributor.advisorBroks, Andrisen_US
dc.contributor.authorJansone, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:17Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:17Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16422en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15168
dc.description.abstractDarbs veltīts vispārizglītojošās skolas fizikas tēmas „Kustība” pasniegšanas metodikai. Darbā īsi raksturota esošā situācija vidusskolas fizikas izglītībā un veikts mēģinājums parādīt savu pieredzi un izmantotos materiālus, lai radītu skolēniem interesi par fizikas priekšmetu. Izglītojošais materiāls ir strukturēts tā, lai visas tā daļas būtu kopsaistītas un visiem veidotos kopsakarīgs priekšstats par darba autores ikdienas darbu mācot skolēnus mācīties fiziku, jo tās prasmes un iemaņas, kuras attīstu tēmas „Kustība” pasniegšanā, noderēs arī citu fizikas tēmu un mācību priekšmetu apguvē. Darbs kopumā ir izstrādne, kas var kalpot esošo un topošo fizikas skolotāju pārdomām par savu darbu skolā ikdienā, kā arī korekciju veikšanai savā pasniegšanas metodikā . Darbā ir parādīta autores darbība , kā skolēniem veidot kopējo redzējumu par zināšanu izmantošanu fizikā no citiem mācību priekšmetiem un skolotājiem , kur varētu izmantot sadarbību ar citu priekšmetu pasniedzējiem. Darbā ir apkopotā tā autores pieredzes un atziņu daļa, kura ir iegūta mācot tādus priekšmetus kā matemātiku, informātiku un tagad arī fiziku. Kopējais darba apjoms ir 66 lapas.en_US
dc.description.abstractThe Diploma work is devoted to the methodology of school Physics course for pupils in comprehensive school when learning theme „ Motion”. Short overview of the present situation of Physics education has done and the effort has made to show the author’s experience when developing corresponding learning materials. This work should lead to enhancing the pupils interest in Physics. The content of the work has been carefully structured and all parts of the work have been connected through-out, to represent the teaching strategies and methods, which have been used by the author. The work demonstrates author’s pedagogical framework in Physics classes on the theme „ Motion”. The skills that have been developed during these lessons can be useful for others themes and other subjects acquisition.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKustība skolas fizikas kursāen_US
dc.title.alternativeStudy of motion in school physicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record