Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorGriņevska, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:20Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22709en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15184
dc.description.abstractMatemātika vēsturiski vienmēr ir bijusi saistīta ar fiziku un citiem dabaszinību cikla priekšmetiem. Maģistra darbā pirmajā nodaļā sniedz vispārēju informāciju par mācību procesu. Otrajā nodaļā ir aplūkota informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) izmantošana mācību procesā. Darbā ir parādīti fizikāli procesi, uzdevumi, kuru risināšanā pielieto vidusskolas matemātikā mācīto vielu.en_US
dc.description.abstractMathematics has historically always has been associated with physics and other natural science subject’s cycle. In the first chapter of Master thesis provides general information about the learning process. The second chapter discusses information and communication technology (ICT) in teaching methodology. The paper shows physical processes, tasks for which solution are applied mathematics taught skills in secondary school course.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleMatemātikas saikne ar fiziku vidusskolas kursāen_US
dc.title.alternativeMathematics connection with physics course in secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record