Kreativitāte angļu valodas mācīšanā
Author
Jekimova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Kreativitāte angļu valodas mācīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir pētīt kreatīvas metodes, angļu valodas mācīšanas metodiku, testus, kas izmēra verbālu kreativitāti, lai attīstītu svešvalodas komunikatīvu kompetenci. Bakalaura darbs analizē kreativitātes jēdzienu, kreatīvus testus, kas vērtē verbālu kreativitāti, to īpašības no dažādu valodnieku viedokļa. Darba autore analizē kreatīvus testus un no tiem iegūtos rezultātus. Pētījumā ir izmantotas šādas metodes: kvantitatīvā statistiskā analīze, kvalitatīva aprakstoša analīze un kreativitātes avotu un angļu valodas metodikas analīze. Pabeidzot pētījumu, autore secina, ka kreatīvi testi palīdz attīstīt svešvalodas komunikatīvu kompetenci.
Atslēgvārdi ir kreativitāte, mācīšana, kreatīvi testi un metodes. The theme of the bachelor paper is “Creativity in English Language Teaching”. The goal of the research is to study methods of ELT and tests measuring verbal creativity in order to develop foreign language communicative competence. The bachelor paper discusses the concept of creativity, creativity tests and their characteristics from the point of view of several linguists. The author analyzes the creativity tests and the results acquired from the tests. The methods of the research are quantitative statistical measurement, qualitative descriptive analysis and analysis of sources on creativity, its measurement and methods of ELT. Having completed the research, the author has come to the conclusion that creativity tests help to develop foreign language communicative competence.
Key words are creativity, teaching, creativity tests, and methods.