Situācijas izpētes metode komunikatīvās kompetences attīstīšanas procesā vidējā valodas prasmju līmenī
Author
Teruņi, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt konkrētas situācijas analīzes metodes iekļaušanu komunikatīvās kompetences attīstības procesā svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī. Pirmā nodaļa izskata komunikatīvās kompetences īpatnības svešvalodu klasēs. Otrā nodaļa aplūko pieaugušo mācīšanās galvenos principus un apskata pieaugušo skolēnu vajadzības, strateģijas un mācīšanās stilus. Trešajā nodaļā autore sniedz priekšstatu par to, kā skolotājs var veicināt pieaugušo skolēnu runas prasmes svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī, pieminot konkrētas situācijas analīzes metodes atbilstību angļu valodas mācīšanas programmai vakara vidusskolā. Ceturtā nodaļa piedāvā analīzi par 12. klases pieaugušo skolēnu angļu valodas komunikatīvās kompetences attīstības procesā iekļautas konkrētas situācijas analīzes metodes rezultātiem. The aim of the Master Paper is to explore ways of incorporation of the case study method in the communicative competence development process at the intermediate language proficiency level.Chapter 1 deals with the issue of communicative competence in the foreign language classroom. Chapter 2 gives an insight into the basic principles of adult learning and explores adult learners’ needs, strategies and styles. Chapter 3 examines the ways of promoting adult learners’ spoken communication skills at the intermediate language proficiency level, mentioning the appropriateness of integration of the case study method into the English teaching language curriculum at night school. Chapter 4 presents findings of the pilot study on the incorporation of case study method the process of the development of the communicative competence of Year 12 English language learners.