Jaunāko audzēkņu vārdu krājuma bagātināšanā izmantojamās stratēģijas
Author
Ozoliņa, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs veltīts jaunāko audzēkņu vārdu krājuma bagātināšanā izmantojamo stratēģiju izpētei. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt efektīvākos vārdu krājuma bagātināšanas paņēmienus jaunāko klašu audzēkņu svešvalodu apmācībā. Tiek analizētas jaunāko klašu audzēkņu vecuma grupas īpatnības, mācību procesa raksturīgākās iezīmes, kā arī iespējas paplašināt audzēkņu vārdu krājumu svešvalodā. Teorētisko avotu un eksperimenta rezultātu analīze parāda, ka jaunāko audzēkņu vārdu krājums var tikt paplašināts, ja apmācības procesā pielietojamās stratēģijas un mācību materiāli tiek izvēlēti, ievērojot jaunāko audzēkņu vecuma grupas īpašības, viņu svešvalodu zināšanu līmeni, intereses un vajadzības.
Atslēgvārdi: jaunākie audzēkņi, vārdu krājuma bagātināšana, komunikatīvā metode, stratēģijas, mācību materiāli. The Bachelor Thesis focuses on the study of strategies applied in the vocabulary enrichment of junior learners. The purpose of the research is to investigate the most effective ways of vocabulary enrichment of junior learners in foreign language studies. The analysis of theoretical sources and results of the pilot study confirms that the vocabulary of junior learners may be expanded if strategies and study materials applied in the study process are selected taking into consideration the peculiarities of the age group of junior learners, their foreign language proficiency, interests and needs.
Key words: junior learners, vocabulary enrichment, communicative approach, strategies, a course book.