Vāciešu dzīves līmeņa atainojums televīzijas reklāmu attēlos un tekstos
Author
Krauja, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ošeniece, Gunta
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Krauja Līga. Vāciešu dzīves līmeņa atainojums televīzijas reklāmās attēlos un tekstos: Bakalaura darbs. Rīga: Latvijas Universitāte, 2007
Darba apjoms 38 lpp
Darbā tiek apskatīta vāciešu dzīves līmeņa parādīšanās televīzijas reklāmās. Īpaša uzmanība tiek pievērsta tam, kā vāciešu dzīves līmenis tiek attēlots reklāmu tekstos: rakstītos, mutiskos un ar attēlu palīdzību. Darba mērķis ir saprast reklāmas uzbūvi un, pamatojoties uz to, analizēt televīzijas reklāmas, arī atsevišķus reklāmas piemērus, lai parādītu kādā veidā tajās tiek attainots vāciešiem raksturīgs dzīvesveids un viņu dzīves vērtības.
Televīzijas reklāma
Vāciešu dzīves standarts
Reklāmas analīze Krauja Līga. The ways of showing the german lifestyle in words and pictures in TV – advertisement. Bachelors paper. Rīga: LU, 2007
Volume of work 38 pages
This Bachelors paper examines the appereance of german lifestyle in TV – advertisement. Special attention is turned to the way, how the german lifestyle is showed in text in TV – advertisement: in written text, in oral text and with picture support. The main aim of this bachelors paper is to understand the structure or Advertisement and based on this structure to analyse the examples of TV – advertisement, with purpose to show how the german lifestyle and their values are portrayd in TV – advertisement.
TV – advertisement
German lifestyle
Analysis of TV - advertisement