Show simple item record

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorLagošs, Artūrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:17Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:17Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29017en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15448
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs aplūko idiomātiskās valodas izmantošanu lietišķās angļu valodas mācību grāmatās. Pētījums tika veikts, apgūstot atbilstošu teorētisko literatūru par idiomātisko valodu, idiomu klasifikāciju, izmantojumu un biežumu angļu valodā. Pētījuma rezultāti rāda, ka, lai arī dažās lietišķās angļu valodas mācību grāmatās un darba burtnīcās ir atrodami dažādu veidu uzdevumi, kas ietver 28 dažādas idiomas, tomēr idiomu skaits lielā daļā citu pētīto mācību grāmatu svārstās no piecām līdz desmit idiomām. Dažādu uzdevumu analīze ļāva šī darba autoram secināt, ka vairums lietišķās angļu valodas mācību grāmatu piedāvā nepietiekamu daudzumu informācijas, kas lietišķās angļu valodas studentiem palīdzētu iegūt pietiekami labas zināšanas par idiomātisko valodu un tās lietojumu. Atslēgas vārdi: idiomas, lietišķā angļu valoda, analīze, mācību grāmatas.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis deals with the idiomatic language in various Business English course books. The research was carried out by studying relevant literature regarding idiomatic language, idiom classification, distributive use and frequency in the English language. The results of the research show that while some Business English course books and workbooks contain up to 28 idioms in various exercises, most other course books under analysis contain from 5–10 idioms. In several Business English course books idioms could only be found in various texts and reading tasks, rather than in exercises. The analysis of different types of exercises concerning idiomatic language and its use in Business English course books allowed the author to conclude that most of the Business English course books do not contain sufficient amount of information for the Business English students to acquire good knowledge of idiomatic language and its use. Key words: idioms,Business English,analysis,course books.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleIdiomātiskā valoda lietišķās angļu valodas mācību grāmatāsen_US
dc.title.alternativeIdiomatic Language in Business English Course Booksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record