Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorVisocka, Jutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:21Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:21Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37543en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15490
dc.description.abstractĪpašības un apstākļa vārdi palīdz izpaust emocijas un attieksmi runā un rakstveidā. Pētījuma mērķis ir uzzināt skolēnu zināšanas par īpašības un apstākļa vārdiem un izveidot stundu plānu, kas ietvertu visus aspektus, kas skolēniem būtu jāzina par īpašības un apstākļa vārdiem. Pētījumā lietotās teorētiskās metodes ir teoriju izpēte un analīze, to salīdzināšana, un secinājumu veikšana. Pētījuma empīriskās metodes ietver stundu plānu, aptauju skolēniem un skolotājai un testu skolēniem. Aptauju un testa rezultāti rāda, ka skolēnu zināšanas par īpašības un apstākļa vārdiem nav īpaši labas. Lai uzlabotu skolēnu zināšanas, ir nepieciešams izmantot aspektus no gramatikas un tulkošanas metodes un no komunikatīvās pieejas, kā arī mācīt gramatiku un paplašināt vārdu krājumu. Atslēgvārdi: gramatikas un tulkošanas metode, komunikatīvā pieeja, komunikācija, gramatika, vārdu krājums, aptauja, tests.en_US
dc.description.abstractAdjectives and adverbs help to express emotions and attitude in spoken and written language. The purpose of the research is to find out the students’ knowledge about adjectives and adverbs and to create a lesson plan that would include all aspects of adjectives and adverbs that a student should know. The theoretical methods used in the research are study and analysis of the theories, making juxtapositions, drawing conclusions. The empirical methods of the research include a lesson plan, a survey with a teacher and students, and a test for students. The results of the questionnaires and test show that the level of students’ knowledge about adjectives and adverbs is not very good. To improve the knowledge of students it is necessary to use both the aspects of Grammar Translation method and Communicative Approach and to improve both grammar and vocabulary. Key Words: grammar translation method, communicative approach, grammar, vocabulary, questionnaire, test.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleĪpašības un apstākļa vārdu mācīšana skolāen_US
dc.title.alternativeTeaching Adjectives and Adverbs at Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record