Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede-Kalniņa, Zaiga Guntraen_US
dc.contributor.authorMemmēna, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:43Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8239en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15587
dc.description.abstractMaģistra darbs „Bērna aprūpe pirmajās 24stundās pēc stacionēšanās” izstrādāts laikā no 2008.gada 1.janvāra līdz 1.maijam. Darba mērķis: izpētīt un analizēt aprūpes vajadzības pirmajās 24 stundās pēc stacionēšanās, pamatojoties uz bērna attīstības posmiem. Darbā analizēta zinātniskā literatūra par bērna attīstības posmiem, un aprūpes vajadzībām pirmajās stundās pēc stacionēšanās. Izmantojot kvalitatīvo pētniecības metodi tika aptaujāti 17 vecāki, kuru bērni saņēmuši aprūpi stacionārā, un kvantitatīvo pētniecības metodi - aptaujātas 115 pediatrijā praktizējošas māsas. Pētījuma gaitā pierādīta hipotēze, ka bērna piemērošanās stacionāra apstākļiem pirmajās 24stundās pēc stacionēšanās veicina tuvinieku un aprūpes personāla pozitīva mijiedarbība radītā vidē. Darbs sastāv no 6 nodaļām, 76 lpp.,18,att.,15tab. Izmantoti 66 literatūras avoti. Atslēgvārdi: vide, hospitalizācija, aprūpe, stresosen_US
dc.description.abstractThis diploma paper is called „The care of a child twenty-four hours after stationing”. The aim of the diploma paper is to investigate and analyse the necessities of care twenty-four hours after stationing to repose on periods of developing a child. The subject of the research are periods of developing a child and medical care in the first hours after coming to the hospital. The author of the research has used the method of qualitative investigation and has interviewed seventeen parents. With the help of the qualitative method has interviewed a hundred and fifteen nurses. The hypothesis that good mutual relations between medical personnel and parents helps a child adapt oneself is proven. The diploma paper consists of six parts – theoretical discussions and practical research. The diploma paper consists of 76 pages, 66 units of sources, 15 diagrams and 18 supplements. The key words: surroundings, hospitalization, care, stress.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titleBērna aprūpe pirmajās 24 stundās pēc stacionēšanāsen_US
dc.title.alternativeThe care of a child twenty- four hours after stationingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record