dc.contributor.advisor | Tunne, Ineta | en_US |
dc.contributor.author | Vīra, Ilze | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:30:52Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:30:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 12657 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15606 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Korporatīvā kultūra, komunikācijas procesi un darbinieku lojalitāte tirdzniecības uzņēmumā X”.
Darba mērķis ir izpētīt Uzņēmuma X komunikāciju procesus, analizēt organizācijas kultūru un darbinieku lojalitāti.
Darbs sastāv no teorētiskā un praktiskās daļas.
Pirmajā nodaļā tiek apskatīts komunikācijas process un starplīmeņu komunikācijas veidi, tiek skaidrots organizāciju kultūras jēdziens, plašāk pievēršoties dažādu organizācijas kultūru definīciju apskatam un kultūru veidojošo elementu noteikšanai, kā arī lojalitātes jēdziena aktualitātei organizācijā.
Otrajā nodaļā ietverts vispārīgs pētāmā uzņēmuma raksturojums, iekļaujot gan organizācijas kultūras, gan uzņēmuma komunikācijas elementu un lojalilitātes būtiskākos raksturojumus, kā arī veikto pētījumu.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 galvenajām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu sadaļas, izmantotās literatūras saraksta, pielikumiem, anotācijām latviešu un angļu valodā.
Darba apjoms ir 68 lapas, tajā ievietoti 27 attēli un 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: Korporatīvā kultūra; darbinieku lojalitāte; komunikācijas process. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of this Bachelor paper is „Corporative culture, communication processes and loyality of employees in trading enterprise X”.
The objective of this paper is to analyze theoretically and to investigate practically the organizational culture and loyality of employees.
The Bachelor paper consists of 2 parts – theoretical and practical.
The first part discloses communication process and communication types, shows various explanations of organizational culture terms, focusing attention on the diverse aspects of organizational culture definitions and investigating the formative elements of it, as well as actual concept of loyality in organization.
The second part of this paper includes general description of explored organization, including corporation culture, communicational elements of organization and disposition of loyality as well as developed research.
This Bachelor paper consists of an introductory part, 2 main chapters, conclusion and suggestion part, bibliography, appendices and annotations in Latvian and English.
This paper consists of 68 pages, including 27 images and 2 appendices.
Keywords: Corporative culture; loyality of employees; communication process. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Korporatīvā kultūra, komunikācijas procesi un darbinieku lojalitāte tirdzniecības uzņēmumā X | en_US |
dc.title.alternative | Corporative culture, communication processes and loyalty of employees in trading enterprise X | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |