Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorVīra, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:52Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12657en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15606
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Korporatīvā kultūra, komunikācijas procesi un darbinieku lojalitāte tirdzniecības uzņēmumā X”. Darba mērķis ir izpētīt Uzņēmuma X komunikāciju procesus, analizēt organizācijas kultūru un darbinieku lojalitāti. Darbs sastāv no teorētiskā un praktiskās daļas. Pirmajā nodaļā tiek apskatīts komunikācijas process un starplīmeņu komunikācijas veidi, tiek skaidrots organizāciju kultūras jēdziens, plašāk pievēršoties dažādu organizācijas kultūru definīciju apskatam un kultūru veidojošo elementu noteikšanai, kā arī lojalitātes jēdziena aktualitātei organizācijā. Otrajā nodaļā ietverts vispārīgs pētāmā uzņēmuma raksturojums, iekļaujot gan organizācijas kultūras, gan uzņēmuma komunikācijas elementu un lojalilitātes būtiskākos raksturojumus, kā arī veikto pētījumu. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 galvenajām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu sadaļas, izmantotās literatūras saraksta, pielikumiem, anotācijām latviešu un angļu valodā. Darba apjoms ir 68 lapas, tajā ievietoti 27 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Korporatīvā kultūra; darbinieku lojalitāte; komunikācijas process.en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor paper is „Corporative culture, communication processes and loyality of employees in trading enterprise X”. The objective of this paper is to analyze theoretically and to investigate practically the organizational culture and loyality of employees. The Bachelor paper consists of 2 parts – theoretical and practical. The first part discloses communication process and communication types, shows various explanations of organizational culture terms, focusing attention on the diverse aspects of organizational culture definitions and investigating the formative elements of it, as well as actual concept of loyality in organization. The second part of this paper includes general description of explored organization, including corporation culture, communicational elements of organization and disposition of loyality as well as developed research. This Bachelor paper consists of an introductory part, 2 main chapters, conclusion and suggestion part, bibliography, appendices and annotations in Latvian and English. This paper consists of 68 pages, including 27 images and 2 appendices. Keywords: Corporative culture; loyality of employees; communication process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā kultūra, komunikācijas procesi un darbinieku lojalitāte tirdzniecības uzņēmumā Xen_US
dc.title.alternativeCorporative culture, communication processes and loyalty of employees in trading enterprise Xen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record