Show simple item record

dc.contributor.advisorPencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorLine, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:57Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:57Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18319en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15633
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Sabiedriskās attiecības muzikālās grupas „Pieneņu Vīns” identitātes veidošanā". Bakalaura darba autore – Aleksandra Line, darba vadītājs - Jānis Pencis. Pētījuma objekts – muzikālā grupa “Pieneņu Vīns”.Pētāmā problēma – neskaidra muzikālās grupas “Pieneņu Vīns” identitāte traucē virzīt grupu tirgū. Pētījuma subjekts – muzikālās grupas “Pieneņu Vīns” identitāte un sabiedriskās attiecības. Bakalaura darba uzdevumi ir: teorētiski apskatīt identitātes, sociālās identitātes un organizāciju identitātes teorijas, sabiedrisko attiecību būtību un lomu sabiedrībā, Dž. Gruniga izcilības teoriju, kā arī dzīvās mūzikas lomu sabiedrībā; iegūt informāciju par muzikālo grupu „Pieneņu Vīns”; iegūt informāciju par kategorijām, pēc kurām var vērtēt muzikālās grupas; iegūt grupas „Pieneņu Vīns” novērtējumu pēc nostādītajām kategorijām no mūzikas jomas ekspertiem, grupas dalībniekiem un mērķauditorijas; apkopot informāciju un izdarīt secinājumus. Pētījumā tika izmantotas daļēji strukturētās dziļas mutvārdu intervijas, fokusa grupas intervijas un strukturētas interneta anketēšanas metodes. Darba apjoms ir 54 lapas. Darbā tika izmantoti 69 literatūras avoti, 9 pielikumi. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek sniegts ieskats identitātes, sociālās un organizāciju identitātes teorijās, sabiedrisko attiecību būtībā un apskatīta to loma sabiedrībā, tiek sniegts ieskats Dž. Gruniga izcilības teorijā sabiedriskajās attiecībās, aplūkota dzīvās mūzikas loma mūsdienu sabiedrībā. Otrajā daļā tiek definēta daļēji strukturētās dziļas mutvārdu intervijas, fokusa grupas intervijas un strukturētas interneta anketēšanas metožu būtība, kā arī apskatītas šo metožu priekšrocības izmantošanai šajā darbā. Trešajā daļā tiek aplūkota informācija par muzikālo grupu „Pieneņu Vīns”, apkopoti un analizēti mutvārdu intervijas rezultāti, fokusa grupas intervijas rezultāti, kā arī interneta anketēšanas retultāti. Ceturtajā daļā tiek analizēti iegūto datu rezultāti, pamatojoties uz teorētiskajā daļā izvirzītajām teorijām. Bakalaura darba beigās tiek izdarīti attiecīgi secinājumi. Atslēgvārdi ir sociālā identitāte, organizāciju identitāte, sabiedriskās attiecības, muzikālā grupa, tēls, komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of the paper – "Public Relations in Identity Formation of the Musical Group “Dandelion Wine”. The author of the paper – Aleksandra Line, the head of the research – Jānis Pencis. The objective of the paper – “Dandelion Wine” musical group. The problem of the research – unclear identity of the “Dandelion Wine” group is interfering with promotion of the musical group on the market. The subject of the paper – the identity and public relations of the “Dandelion Wine” musical group. The problems of the paper are to theoretically explore identity, social identity and organizational identity theories, PR meaning and role in the society, James Grunig`s excellence theory as well as the role of music in the society; to gather information about the “Dandelion Wine” musical group; to gather information about the categories according to which the musical group can be valued; to receive the evaluation of “Dandelion Wine” from the experts in music industry, participants of the group and the target audience; to summarise the data and make the corresponding conclusions. The author has used the methods of partly structured interview, focus group interview and structured internet survey. The volume of the work is 54 pages. There are 69 bibliographical sources, 9 appendixes used. In the first part of the paper the author describes identity, social identity and organizational identity theories, investigates PR meaning and role in the society, pays the attention to James Grunig`s excellence theory as well as the role of music in the society. In the second part the author defines the meaning of the partly structured interview, focus group interview and structured internet survey as well as find out the advantages of using these methods in the research. In the third part the author defines the information about the „Dandelion Wine” musical group, summarise and analyze the results of the interviews and internet survey. In the fourth part the author analyses the collected data, based on the theories described in the first part of the paper. In the end of the paper the author makes conclusions about “Dandelion Wine” musical group identity formation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedriskās attiecības muzikālās grupas ”Pieneņu vīns” identitātes veidošanāen_US
dc.title.alternativePublic Relations in Identity Formation of the Musical Group "Dandelion Wine"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record