Matemātikas zināšanu pēctecības jautājumi posmā vidusskola - augstskola
Author
Sičevska, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Damberga, Dzintra
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Matemātikas zināšanu pēctecības jautājumi posmā vidusskola – augstskola” ir izstrādāts kā pētījums par 1. kursa studentu matemātikas zināšanām un sagatavotību mācībām eksakto zinātņu jomā.
Darbā izmantotās pētījuma metodes ir: matemātikas testa rezultātu analīze un matemātikas standarta un mācību programmas parauga analīze. Pētījuma rezultātā, konstatētas vairākas vājāk apgūtās matemātikas tēmas, no kurām izvēlētas divas vidusskolas matemātikas tēmas, kam sagatavotas mācību izstrādnes vielas atkārtošanai un padziļināšanai.
Atslēgvārdi: matemātikas zināšanu tests, matemātikas standarts, mācību programmas paraugs, algebriskas izteiksmes un vienādojumi, polinomu algebras elementi, teksta uzdevumi, daļveida racionāli vienādojumi. Bachelor thesis "Succession of Knowledge of Secondary School Mathematical Issues in University" is created as a research of mathematics knowledge of first-year students and their preparedness for studies in the field of exact sciences.
Research methods used in the work are: analysis of mathematics test results and analysis of mathematics standard and curriculum sample of mathematic. In the result of research has been identified a number of weak learned mathematic topics from which are selected two issues of high school mathematics for what are prepared educational materials for repeating and improving these issues.
Keywords: mathematics knowledge test, mathematics standard, curriculum sample, algebraic expressions and equations, polynomial algebra, word problems, rational equations.