Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorZelčs, Alvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:21Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:21Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14034en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15995
dc.description.abstractMaģistra darba „Jauna produkta ieviešana un virzīšana bezalkoholisko dzērienu tirgū” mērķis ir izpētīt Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgu, noteikt jauna produkta koncepciju tā ieviešanai tirgū, kā arī izplānot jaunā produkta mārketinga kompleksa elementus, kas nodrošinātu veiksmīgu jauna produkta ienākšanu tirgū. Darba pirmajā nodaļā aplūkotas jauna produkta ieviešanas un virzīšanas teorētiskie pamatelementi, kas ietver mārketinga pētījumu nozīmi jaunu produktu ieviešanā, mārketinga kompleksu jauna produktu ieviešanas procesā, tai skaitā zīmola veidošanu, un tā nozīmi produkta attīstībā, kā arī patērētāju rīcību jauna produkta izvēlē. Darba otrajā nodaļā tiek analizēts Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgus un enerģētisko dzērienu kategorija, un konkurence tajā, un tās attīstības tendences esošajā tirgus situācijā. Darba trešajā nodaļā pēc teorētiskajā daļā apskatītā marketinga kompleksa, tiek praktiski apskatītas iespējas jauna produkta ienākšanai tirgū izmantojot mārketinga kompleksu. Tajā tiek plānoti četri mārketinga kompleksa elementi jauna produkta ieviešanai tirgū. Pirmkārt, tiek apskatīts jaunais produkts un tā koncepcija. Otrkārt, tiek noteikta produkta cenas stratēģija tā ienākšanai tirgū. Treškārt, tiek analizēti un noteikti mazumtirdzniecības noieta kanāli un sadale. Ceturtkārt tiek plānots mārketinga komunikāciju komplekss. Un visbeidzot pēc autora veiktā pētījuma tiek noskaidrota patērētāju attieksme pret jauno enerģijas dzērienu „Monster energy”. Darba nobeigumā autors izdara secinājumus ar mērķi novērtēt jaunā produkta „Monster energy” iespējas tirgū, un sniedz priekšlikumus ar nolūku veicināt produkcijas potenciālo noietu tirdzniecības vietās un veicināt produkta attīstību enerģētisko dzērienu kategorijā kopumā. Darba apjoms ir 90 lappuses, tam ir 2 pielikumi. Maģistra darbā ir 22 attēli un 14 tabulas. Maģistra darbu var izmantot jauna produkta ieviešanas un virzīšanas jautājumu analīzē, kā vadlīniju jaunu bezalkoholisko dzērienu ieviešanas un virzīšanas koncepciju izstrādē, kā arī lai gūtu ieskatu Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgū kopumā.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis "A new product introduction and promotion of non-alcoholic beverage market" is to explore the Latvian non-alcoholic beverage market, identify new product concepts to market it, and plan a new product marketing mix elements to ensure a successful product on the market. In first chapter author deals with new product introduction and promotion theoretical elements, which include marketing research role in introducing new products, marketing mix of new product introduction process, including branding, and its importance to product development and consumer behavior of new product selection. In second chapter author analyzes the Latvian non-alcoholic beverages market and especially energy drinks category, and the competition in it, and its development trends in current market situation. In the third section at issue in the theoretical part of the marketing mix are practically examines options for a new product to market entry through marketing mix. It is planned for the four mix elements of marketing a new product onto the market. Firstly, it is viewed the new product and concept. Secondly, the product downs the prices of its strategy for market entry. Third, are analyzed and the retail outlets and distribution channels. Fourth is planned marketing communications mix. And finally, in the author's study is an established consumer attitude towards new energy drink "Monster Energy". In the end of the work author draws conclusions as to assess the new product "Monster Energy" market opportunities and provide proposals with a view to promote the production of potential sales outlets and promote product development of the energy drink category as a whole. The amount of work is the 90 pages, it has a 2 annexes. Master's thesis consists of 22 figures and 14 tables. Master's thesis can be used for new product introduction and promotion issue analysis as a guide for new soft drink introduction and promotion concept development as well as to gain insight into Latvian soft drinks market as a whole.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJauna produkta ieviešana un virzīšana bezalkoholisko dzērienu tirgūen_US
dc.title.alternativeNew product launch and promote in nonalcoholic beverage marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record