Uzņēmuma ieiešanas stratēģija Zviedrijas tirgū
Author
Samsonova, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ‘’Uzņēmuma ieiešanas stratēģija Zviedrijas tirgū’’ tiek pētītas marketinga stratēģijas uzņēmuma ieejai Zviedrijas tirgū, un tiek iezīmētas Latvijas zeķu un zeķubikšu izplatītāja perspektīvas tajā.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba gaitā veikts teorētiskais apskats par marketinga tirgus ieejas stratēģijām; analizēts Zviedrijas tirgus un noskaidrotas vidējas izmaksas uzņēmējdarbības uzsākšanai tajā; izmantojot ekspertu aptaujas un uzņēmuma finanšu analīzes metodi, noskaidrotas ieejas stratēģijas pamatelementi, kā arī darba rezultāta tika izstrādāti priekšlikumi par stratēģijas īstenošanu.
Darbs ietver 75.lpp.,8 tabulas, 5 attēlus, 3 pielikumus; 46 literatūras un informācijas avotus.
Atslēgvārdi: uzņēmums, stratēģija, tirgus, ieiešana, Zviedrija Bachelor thesis ‘Market entry strategy for enterprise in Sweden’ investigates marketing foreign market entry strategies in Sweden and Latvian hosiery distributor perspectives there.
The study consists from three main parts, conclusion, motions and enclosure. During the analysis was examined the theoretical view, analyzed Sweden market, as well as overviewed average costs of doing business there. Expert point of view and enterprise financial analysis helped to clarify foreign market entry strategy for Latvian market actor and make a conclusion about business possibility process.
Keywords: enterprise, strategy, market, entry, Sweden