Digitāla mārketinga iespēju izmantošana SIA „Smart Training” produktu virzīšanai tirgū.
Author
Vasiļjevs, Aleksejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ivaščuks, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Digitālā mārketinga iespēju izmantošana SIA ‘’Smart Training’’ produktu virzīšanai tirgū”.
Darba teorētiskajā daļā ir izklāstīti mārketinga pamatprincipi, tā izcelsmes vēsture un funkcijas. Atsevišķās diplomdarba daļās, mārketings tiek izpētīts padziļināti, tiek aprakstīti mārketinga pamatelementi, sociālā un ražošanas procesa mērķi. Ir izpētītas arī dažādas mārketinga koncepcijas: ražošanas, produkta, pārdošanas, mārketinga, patērētāju un sociālā mārketinga koncepcija. Maģistra darbā tika izanalizēta cenas nozīme kā viens no noteicošajiem aspektiem, kas ietekmē uzņēmuma peļņu, kā arī cenu veidošanas politika un tās izvēles stratēģija.
Lai digitālā mārketinga pielietošana uzņēmumā būtu veiksmīga, tika izpētīti gan tā pamatjēdzieni un veidi teorētiskajā līmenī, gan arī aprakstīti pamatinstrumenti, kas tiek izmantoti šī mārketinga veida tehniskajā realizācijā.
Darba praktiskajā daļā tika izanalizēta uzņēmuma SIA “Smart Training” praktiskā darbība kopumā, kā arī cenu veidošanas sistēma, atsevišku produktu cenu elastīgums. Maģistra darbā tiek analizētas dažādas uzņēmuma mārketinga kampaņas, izpētīta šo kampaņu efektivitāte, kā arī salīdzināts digitālais mārketings ar dažādām tradicionālā mārketinga metodēm.
Secinājumi un priekšlikumi apkopoti darba beigās.
Darba apjoms 92.lpp. (bez pielikumiem), kas sastāv no 4 nodaļām. Darbā izmantotas 32. attēls un 2. tabulas. Subject of a master's thesis is: "Digital marketing opportunities of the "Smart Training Ltd" product promotions".
In theoretical part of work the main concepts of marketing, history of emergence and its function are described. In separate parts of the thesis marketing is considered in more detail, basic elements of marketing, the marketing purpose as public and production are described, various concepts of marketing are investigated: production, focused on a product or sale, marketing, consumer, the concept of social marketing. As one of the defining aspects directly influencing profit of the enterprise - pricing policy at the enterprise, concept of the price and strategy of its choice was analyzed. For the subsequent definition of use in the concrete enterprise of opportunities of one of types of marketing – digital marketing, in work the main concepts of digital marketing and its views from the theoretical point of view were studied, and also the main tools at which technical support of this type of marketing is carried out are described.
In practical part of work the characteristic of activity of JSC Smart Training firm is given, the system of the purposes and pricing system in the enterprise is described; examples of elasticity of the prices for separate products are given. On the example of the considered marketing companies of the organization overall performance of instruments of digital marketing in comparison with more traditional types of advertising, such, as newspapers, radio, television is calculated.
Conclusions and recommendations are summarized at the end of the work.
The amount of work is 92 pages (without attachments), which consists of 4 chapters. The 32th images and 2 tables were used.