Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorAdamjancs, Ronaldsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:34Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29084en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16074
dc.description.abstractMaģistra darba „Mārketinga komunikāciju izmantošana un analīze uzņēmumā Ideju druka” pētījuma problēma ir mārketinga komunikāciju nesabalansēta izmantošana. Maģistra darba mērķis ir izpētīt un analizēt uzņēmuma “Ideju druka” izmantotās mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus, mārketinga komunikāciju efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms ir 95 lpp (bez pielikumiem). Darbā iekļautas 13 tabulas, 27 attēli un 5 pielikumi. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba beigās tiek veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi efektīvākai mārketinga komunikāciju izmantošanai. Atslēgvārdi: Mārketinga komunikācijas, Reklāma, Sabiedriskās attiecības, Ideju drukaen_US
dc.description.abstractThe analyzed problem in the Master thesis "The use of marketing communications and analysis at company Ideju druka" is the unbalanced use of marketing communication in a company. The aim of the Master thesis is to research and analyze the marketing communication methods used by the company "Ideju druka" and to develop suggestions to increase the effectiveness of the marketing communication methods used by the company. The Master thesis consists of 95 pages (not counting the appendix). There are 13 tables, 27 images and 5 appendixes included in the Master thesis. The Master thesis consists of three chapters. The author makes his conclusions and gives suggestions to increase the marketing communication usage in the company. Keywords: Marketing communication, Advertising, Public relations, Ideju drukaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju izmantošana un analīze uzņēmumā Ideju druka.en_US
dc.title.alternativeThe use of marketing communications and analysis at company Ideju druka.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record