Make up un vizāžistu studijas izveide
Author
Kalna, Dagnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Make up un vizāžistu studijas izveide” mērķis ir nodrošināt kosmētikas tirdzniecības nozares uzņēmuma SIA Notta attīstības iespējas. Pirmajā nodaļā veikts kosmētikas industrijas raksturojums, SIA Notta darbības apraksts un SIA Notta klientu aptaujas rezultāti. Otrajā nodaļā izstrādāts tehniski ekonomiskais pamatojums, kur ir izstrādāta problēmanalīze, noteikti mērķi un izstrādātas divas alternatīvas, lai paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju. Trešajā nodaļā ir izstrādāta konkrētās alternatīvas idejas projekta rokasgrāmata. Darbs sastāv no 80 lappusēm, 23 attēliem, 14 tabulām un 34 pielikumiem. . The purpose of the Master’s Thesis “Creation of a Make-upand Make-up Artist Study” is to ensure the possibilities of development for the makeup sales industry`s company SIA Notta. In the First chapter, a characteristic of cosmetic industry, a description of SIA Notta activities and findings of the SIA Notta customer survey are included. In the Second chapter, a feasibility study has been worked out including development of problem analysis, setting targets and development of two alternatives to enhance the competiveness of the company. In the Third chapter, a handbook for the project of the particular alternative ideahas been made out. The Thesis consists of 80 pages, 23 pictures, 14 tables and 34 appendices