Gramatikas mācīšanas metodes vidusskolā
Author
Petrenko, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Šis pētījums ir veltīts gramatikas mācīšanas metodēm vidusskolā. Šis diplomdarbs ietver teorētiskās un praktiskās daļas trīs nodaļās. Pirmajā un otrajā nodaļā ir apskatīta gramatikas loma valodā un pamatas metodes un tehnoloģijas gramatikas mācīšanā, kas pielietojamas mācību procesā ar vidusskolu skolēniem: tiek piedāvāti arī mācību stundu modeļi. Trešajā nodaļā veiktais pētījums ietver aptaujas datu apstrādi. Diplomdarbam pievienoti astoņi pielikumi. Pielikumi satur vairākus praktisko materiālu eksemplārus. Šo materiālu noderīgums pierādījās autora eksperimentos, kā arī apstiprinājās aptauju rezultātos. This study is devoted to the teaching approach of the grammar in LT methods at secondary school. The diploma paper includes the theoretical and practical parts that are presented in three chapters. Chapter one and chapter two deal with the role of grammar in the language and highlight the basic methods and techniques of teaching grammar, and a selective survey of teaching methods for secondary school learners, as well as samples of the lessons. The research, performed in chapter three, includes the questionnaires and the analysis of the data. The paper contains eight annexes. The annexes contain several practical specimens of materials. The usefulness of these materials was proved by the author’s experiments as well as supported by the results of the questionnaires.