dc.contributor.advisor | Tunne, Ineta | en_US |
dc.contributor.author | Sahova, Ksenija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:44:33Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:44:33Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 15543 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16642 | |
dc.description.abstract | arba „Kreativitāte „Cannes Lions” 2009. gada festivālā apbalvotajās reklāmās” mērķis ir saprast, kas ir kreativitāte un kā tā izpaužas apbalvotajās reklāmās. Autore izvirza uzdevumus aplūkot esošās metodes produktu kreativitātes pētīšanai un izstrādāt kritēriju klāstu augstāk minēto reklāmu analīzei. Reklāmas tika pētītas, izmantojot fokusa grupas un kontentanalīzes metodes. Fokusa grupās tika pielietota semantiskā diferenciālā metode, kur skalu raksturojumi ir S. Besemeres un O`Kvina 3-dimensiju kreatīvu produktu vērtēšanas modeļa kritēriji.
Teorētiskā daļā ir apskatīta reklāmas komunikācijas teorija, kreatīvas reklāmas radīšanas process, kreatīvas reklāmas, speciālisti, kas rada šo reklāmu un kreatīvas reklāmas efektivitāte. Tika arī aplūkots kreativitātes jēdziens, pētījumu vēsture un kreatīvas spējas, kā arī aprakstīts reklāmas festivāla „Kannu Lauvas” vēsture un īpašības. Empīriskajā daļā īpaša uzmanība tiek pievērsta pētījumu dizaina veidošanai.
Ir secināts, ka apbalvotas reklāmas visizteiktākais kritērijs ir oriģinalitāte, kā arī ir aplūkotas citas iegūtas atziņas par kreativitāti reklāmās.
Atslēgvārdi: kreativitāte, kreativitāte reklāmās, reklāmu festivāls „Kannu Lauvas”. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of bachelor’s paper “Creativity in the ads rewarded at "Cannes Lions" advertising festival in 2009” was to find out what the creativity is and who it expresses itself in rewarded ads. Bachelor’s paper author put forward tasks to examine existent methods of product creativity’s investigation and to work out a range of criterion for analysis of above mentioned ads. Ads have been investigated using methods of focus groups and content-analyses.
In focus groups was used semantic deferential method, where scale description corresponds to S. Besemer и O`Quin 3-dimention model of creativity evaluation. In theoretical part are examined: ads communication theory, the creation process of creative ads, creative ads, experts who produce these ads and ads’ affectivity. Are studied such issues as concept of creativity, the history of investigation and creative facilities, as well as the history and peculiarities of “Cannes Lions” festival.
In empiric part of bachelor’s paper special attention was paid to modeling of investigation’s design.
It was concluded that the most expressive criterion of rewarded ads was originality, as well as are examined other received acknowledgements of ads creativity.
Key words: creativity, advertising creativity, advertising festival „Cannes Lions”. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Kreativitāte "Cannes Lions" 2009. gada festivālā apbalvotajās reklāmās | en_US |
dc.title.alternative | Creativity in the ads rewarded at "Cannes Lions" advertising festival in 2009 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |