Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorŠtukas, Ramonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:41Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:41Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22289en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16689
dc.description.abstractDarbs balstīts uz zīmola „Mammadaba” identitātes un tēla analīzi. Hipotēze: „Mammadaba” tēls atbilst tā veidotajai identitātei." Darba mērķis ir izpētīt zīmola identitāti, noskaidrot tā tēlu un izpētīt, vai zīmola radītais tēls atbilst zīmolu veidotāju radītajai identitātei. Uzdevumi: apkopot teorētisko materiālu par zīmolu, identitāti, tēlu un to veidojošajām asociācijām. Noskaidrot zīmola identitāti,tēlu, tēla asociācijas, salīdzināt. Pētījumā lietotās pētījumu metodes – intervija, anketēšana un fokusgrupas intervija. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkots zīmola koncepts, tēls un identitāte, kā arī citi zīmolu veidojošie elementi. Metodoloģiskajā daļā apskatītas pētījumu metodes, bet empīrijas daļā aprakstīts zīmols „Mammadaba”. Pētījuma rezultāti: tika noskaidrota zīmola identitāte un respondentu asociācijas ar zīmolu. Tika salīdzināti šie dati un darbā izvirzītā hipotēze tiek pierādīta. Atslēgas vārdi: Zīmols, identitāte, tēls, asociācijas, „Mammadaba”, respondenti.en_US
dc.description.abstractThis work is based on the brand „Mother Nature” identity and image analysis. The hypothesis of the work :the „Mother Nature” image coincides to it’s formed identity". The aim of work is to investigate the brands identity and it’s image whether the image created by brand respondents coincides the identity created by brandmakers. The methods of researches used in research interview, questionnaire and fokus group interview. In the theoretical department of the work the concept of brand , it’s identity, image and another brand forming elements are examined. In the methodological department the methods of researches are examined, in other departments - brand is described. Research results: brand identity, image, and associations of respondents are investigated, the data were compared and the hypothesis of a work is proved. Key words: Brand, identity, image, associations,"Mother Nature", respondents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola identitāte un tēls: "Mammadaba" gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeBrand identity and image: "Mammadaba" (Mother Nature) case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record