Korporatīvo kontu lietošanas paradumi sociālajos medijos
Autor
Žeics, Kristiāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zandfelde, Dace
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Korporatīvo kontu lietošanas paradumi sociālajos medijos”.
Darba mērķis ir noskaidrot, kādas aktivitātes veic korporatīvo kontu uzturētāji un lietotāji sociālajos medijos, kādi ir to paradumi un lietošanas motīvi.
Bakalaura darba struktūru veido ievads, trīs teorētiskās nodaļas par korporatīvajām sabiedriskajām attiecībām, to modeļiem digitālajā vidē un sociālajiem medijiem.
Kā darba pētniecības metodes ir izvēlētas daļēji strukturētās intervijas ar sociālo mediju ekspertiem, kvalitatīvā kontentanalīze un anketēšana
Iegūtie rezultāti liecina, ka uzņēmumi darbojoties sociālajos medijos, ar esošajiem panākumiem ir apmierināti un ir izveidojušies konkrēti to lietošanas paradumi.
Atslēgas vārdi: sociālie mediji, korporatīvie konti, auditorija, lietošanas paradumi. Theme of the Bachelor paper is "Corporate account usage habits in social media".
The aim of this paper is to find out what activities are done by corporate account maintainers and users of social media, as well as what are their usage habits and motifs.
The Bachelor paper consists of an introduction, three theoretical chapters about corporate public relations, and their models in the digital environment and social media. As the research methods are chosen semi-structured interviews with social media experts, qualitative content analysis and surveys.
The results show that companies which are operating in social media, they are satisfied with ongoing success and have developed concrete usage habits.
Key words: social media, corporate accounts, audience, usage habits