Siebel CRM integrācijas metodes
Author
Rivars, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Kozmina, Natālija
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Siebel ir viena no funkcionāli vispilnīgākajām klientu attiecību vadības (CRM) risinājumu lietojumprogrammām. Tās galvenie darba uzdevumi ir klientu apkalpošanas, pārdošanas, mārketinga kampaņu un partnerattiecību vadība. Lai sekmīgi pārvaldītu savu biznesu, organizācijas bieži vien izmanto vairākas sistēmas un dažādus ārējos servisus, līdz ar to ir nepieciešama integrācija starp Siebel CRM un pārējām sistēmām (SAP, Unicorn billing).
Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt iespējamās integrācijas metodes un to pielietojumu dažādos integrācijas scenārijos. Šī darba praktiskā daļa balstīsies uz reālo pieredzi veidojot integrācijas starp Siebel CRM un vairākām ārējām sistēmām (klientu karšu izgatavošanas partnersistēmu, adrešu partnersistēmu). Siebel is one of the functionally most completed customer relationship management (CRM) application. Its main tasks are customer service, sales, marketing campaign and partnership management. In order to successfully manage their businesses, organizations often use multiple external systems and various services which requires integration between Siebel CRM and other systems (like SAP, Unicorn billing).
Bachelor thesis aims to evaluate the potential integration techniques and their use in different integration scenarios. The practical part of the thesis is based on the real life experience of developing integration between Siebel CRM and a number of external systems (Customer Card Factory partner, address partner systems).