Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorFurmanchuk, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:35Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:35Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11330en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17123
dc.description.abstractŠis darbs satur pētījumus par uzņēmuma AVK izplatīšanas tīkla pārveidi un izplatītāja darbības novērtējumu, balstoties uz izstrādāto praktisko metožu rezultātiem. Darbs sastāv no vairākām daļām. Teorētiskajā daļā apskatītas nozīmīgākās definīcijas un koncepcijas, kas pielie-totas šajā pētījumā. Nākamā sadaļa izksaidro veicamā pētījuma metodoloģiju. Trešā daļa ir pats empīriskais pētījums; kas sniedz informāciju par pētāmā uzņēmuma uzbūvi, struktūru un pastāvošo izplatīšanas tīklu. Nodaļa beidzas ar pielietotā tirgus pārskata veida analīzi un novērtējumu, attēlo izplatītāja novērtējuma procesu. Maģistra darba nobeigumā tiek piedāvāta izplatīšanas tīkla pārveides stratēģija un secinājumi, kas apkopo pētījuma rezultātus. Atslēgas vārdi: mārketinga kanāli, izplatīšanas tīkli, AVK, novērtējumsen_US
dc.description.abstractThis paper represents a study of distribution network reengineering and distributor per-formance assessment of the HVAC company with implication on elaboration of practical me-thods of evaluation. The paper consists of several parts. In the theoretical part of the paper im-portant definitions and concepts that are relevant to current research are presented. The second part provides information on methodology of the conducted research. The third part is an empiri-cal study, it provides information on researched organization, its structure and existing distribu-tion network. The chapter ends with analysis and evaluation of applicable market coverage mode and describes the process of distributor assessment. The paper ends with proposed distribution network reengineering strategy and conclusion that summarizes results of the research. Keywords: Marketing Channels, Distribution Network, HVAC, Assessmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAVK IEKĀRTU IZPLATĪŠANAS TĪKLA RESTRUKTURIZĀCIJA AUSTRUMEIROPĀen_US
dc.title.alternativeREENGINEERING HVAC EQUIPMENT DISTRIBUTION NETWORK IN EASTERN EUROPEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record