Mārketings uzņēmumā "Severstaļlat" un tā pilnveidošanas iespējas
Author
Zadorožnaja, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Šis pētniecības darbs balstās uz mārketingu uzņēmumā „Severstaļlat”. Problēmas būtība ir efektīvas mārketinga kampaņas izstrāde, ar kuras palīdzību uzņēmums sasniedz izvirzītos mērķus.
Pētījuma mērķis ir izpētīt un novērtēt mārketinga kampaņas gaitu, kā arī izstrādāt iespējamos pilnveidošanas pasākumus. Izpētīt uzņēmuma pircējus un konkurentus un izstrādāt pareizo pieeju produkta virzīšanai tirgū, kā arī izpētīt patērētāju vajadzības.
Pētījuma rezultātā autore izpētīja mārketingu uzņēmumā „Severstaļlat”, izanalizēja uzņēmuma pircējus un to apmierinātību ar piedāvāto produktu, izvēlējās reklāmas veidu, kurš būtu piemērots uzņēmuma veiksmīgai darbībai, kā arī izstrādāja uzņēmuma jauninājumus uzņēmuma pilnveidošanai.
Šis pētniecības darbs ir paredzēts uzņēmuma „Severstaļlat” vadībai un mārketinga nodaļai.
Atslēgas vārdi: mārketings, raksturojums, tirgus izpēte, reklāma, patērētāju vajadzības, pilnveidošanas iespējas. This research is based on marketing in „Severstallat”. The subject of the paper is an effective plan of company marketing that would help to achieve goals set.
Goal objective is to research and evaluate marketing campaign as well as deliver possible improvement actions. To analyze company’s customers and competitors and work out the most effective way to promote the product to market, as well as research consumer needs.
As a result the author researched marketing in „Severstallat”, analyzed companies customers and satisfaction with the product, chosen advertisement options that would be suitable for effective functioning of the enterprise, as well as worked out innovations for business improvement.
This research paper is made for „Severstallat” management and marketing department.
Key words: marketing, reference, market research, advertisement, consumer needs, improvement options.