dc.contributor.advisor | Krūmiņa, Ausma | en_US |
dc.contributor.author | Zemniece, Elīna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:06:03Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:06:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 30045 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17314 | |
dc.description.abstract | Cīņā par patērētāju pirkumu izdarīšanu bieži mēdz tikt pielietoti paņēmieni, kas aizskar sabiedrību un vienlaikus arī rada sliktu slavu mārketingam, tādēļ var tikt uzskatīti par neētiskiem.
Maģistra darba mērķis ir raksturot un izvērtēt ētikas problēmas mārketinga sfērās, analizēt patērētāju viedokli par tām un izteikt priekšlikumus, kas jāņem vērā gan patērētājiem, gan uzņēmumiem. Šim nolūkam tika veikta ārzemju literatūras analīze, ar aptaujas palīdzību noskaidrots patērētāju viedoklis un veikts abu informācijas avotu salīdzinājums, kā rezultātā izdarīti secinājumi.
Mārketinga ētika ir atkarīga no visām mārketinga procesā iesaistītajām pusēm un to darbībām - uzņēmumiem, patērētājiem un dažādu uzdevumu izpildīšanai pieaicinātiem speciālistiem, piemēram, pētniekiem.
Darba apjoms sastāda 100 lapas, 17 attēlus un 3 tabulas. | en_US |
dc.description.abstract | There have often been used an offensive tricks in the race for consumer purchases, what brings notoriety to marketing itself and is offensive to society and so can be called unethical.
The aim of this research is to assess and characterise ethical problems in different marketing actions, analyze consumer opinion and give suggestions that consumers and firms should observe. For this purpose, analization of foreign author literature and consumer surveys had to be made and this information compared and summarized in conclusions.
The level of marketing ethics depends on all – firms, consumers and other specialists, like researchers, intentions and actions.
Research consists 100 pages, 17 pictures, 3 tables. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Ētikas problēmas mārketingā. | en_US |
dc.title.alternative | Ethical Issues in Marketing. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |