Show simple item record

dc.contributor.advisorRoze, Ainārsen_US
dc.contributor.authorŠiraka, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:15Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other39980en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17419
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā, samazinoties tirdzniecības un investīciju barjerām, palielinoties tehnoloģiskajām inovācijām, starptautiskie apģērbu mazumtirgotāji arvien straujāk pārņem dažādu valstu tirgus. Šī darba mērķis ir izanalizēt apģērbu mazumtirgotāju ‘’Inditex’’, ‘’H&M’’ un ‘’Apranga Group’’ tirgus iekarošanai pielietotās stratēģijas, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma ‘’Apranga Group’’ tālākai attīstības stratēģijai sakarā ar jauna tirgus spēlētāja‘’H&M’’ ienākšanu Baltijas valstu tirgos. Darba gaitā tiek apskatīti teorētiskie internacionalizācijas aspekti, kā arī tiek novērtēti starptautisko apģērbu mazumtirgotāju galvenie veiksmes faktori un jaunākās tendences nozarē. Pēdējā nodaļā pamatojoties uz darba autora pētījumiem tiek izdarīti secinājumi un priekšlikumi. Atslēgvārdi: apģērbu mazumtirdzniecība, mazumtirdzniecība, tirgū ieiešanas stratēģijas, globalizācija.en_US
dc.description.abstractIn recent years due to the lowering of trade and investment barriers and innovations in tehnologies, international clothing retailers are increasingly taking over the various national markets. The purpose of this work is to analyse the strategies for entering the new markets, applied by clothing retailers ‘’Inditex’’, ‘’H&M’’ and ‘’Apranga Group’’ and to develop proposals for futher development strategy of ‘’Apranga Group’’ due to the new market player’s ‘’H&M’’ entrance in Baltic markets. The process reviews the theoretical aspects of the internationalization, as well as the valuation of international clothing retailers’ key success factors and the latest trends in the industry. There are conclusions and recomendations provided in final chapter, based on the author’s studies. Keywords:Retail sale of clothing, retail, market entry strategies, globalization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautisko uzņēmumu stratēģijas apģērbu mazumtirdzniecībāen_US
dc.title.alternativeStrategies of international enterprises in fashion retailingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record