• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcas pakalpojumu kvalitātes mērīšana.

Thumbnail
View/Open
303-41538-Ganejeva_Marina_mg05018.pdf (4.793Mb)
Author
Gaņejeva, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noskaidrot galvenās viesu neapmierinātības problēmas ‘Starwood Hotels and Resorts’ viesnīcu kompānijā, izanalizējot kompānijas viesu apmierinātības programmu, balstoties uz veikto analīzi sniegt priekšlikumus. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota kvalitātes jēdziena izpratne un tās sistēmas, viesnīcu iedalījumu atkarībā no kvalitātes līmeņa un viesnīcas viesu apmierinātībā. Pētījums ir balstīts uz ‘Starwood Hotels and Resorts’ kompānijas apmierinātības programmas datu analīze, kuri ir apkopti ceturtajā nodaļā. Bakalaura darba noslēgumā autors, pamatojoties uz veikto analīzi, sniedz priekšlikumus, lai uzlabotu klientu apmierinātību. Darba apjoms ir 67 lapas. Atslēgvārdi: kvalitāte , klientu apmierinātība, pakalpojums/produkts, neapmierinātības problēmas
 
Bachelor degree goal is to clarify the main guest dissatisfaction problems in ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group, by analysing company guest satisfaction programs. Based on the provided analysis make the proposals. The theoretical part deals with the concept of quality and understanding of the systems, quality concept understanding and hotel guest satisfaction key points. Research is based on ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group guest satisfaction program data analysis, which is maintained in the fourth chapter. Bachelor’s conclusion of the author, based on the theory and practice research, is to provide suggestions to improve the guest satisfaction. Bachelor’s workload is 67 pages. Keywords: quality, guest satisfaction, service/product, dissatisfaction problems.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17448
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV