Informāciju tehnoloģiju ārpakalpojuma uzņēmuma preču un pakalpojumu virzība tirgū
Author
Jermolajeva, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēmas aktualitāte ir saistīta ar IT ārpakalpojuma uzņēmuma nepieciešamību veikt uzlabojumus esošajā produktu un pakalpojumu virzības modelī un ieviest jaunus risinājumus ņemot vērā potenciālo klientu vajadzības.
Maģistra darba mēŗkis ir izpētīt produktu un pakalpojumu tirgū virzīšanas metodes informāciju tehnoloģiju uzņēmumā, un sniegt priekšlikumus esošo produktu virzības pilnveidošanai un izpētīt jauno produktu ieviešanas iespējamību.
Maģistra darba uzdevumi ir noskaidrot:
1. IT tirgus un mākoņdatošanas attīstības perspektīvas Latvijā;
2. Izanalizēt SIA Hortus Digital uzņēmuma darbību un tā produktu un pakalpojumu virzīšanas metodes Latvijā;
3. Pamatojoties uz aptaujas analīzi, izpētīt esošo produktu pilnveidošanas un jauno produktu attīstības iespējas.
Maģistra darba apjoms ir 93 lapaspuses. Darbā ir iekļautas 7 tabulas, 17 attēli, 2 pielikums. Izmantotās literatūras sarakstā ir iekļauti 84 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: IT ārpakalpojumi, mākoņdatošana, produktu virzība tirgū Topicality of the theme is associated with IT outsourcing company need to make improvements to existing products and services, and introduce new solutions taking into account the needs of potential customers.
Master's thesis aims to explore the products and services promotion methods in information technology company, and make proposals for the improvement of existing products and explore the feasibility of introducing new products.
Master's tasks is to find out:
1. IT and cloud computing market prospects in Latvia;
2. To analyze SIA Hortus Digital business and its products and services promotion methods Latvia;
3. Based on the survey analysis, examine the existing product improvement and new product development.
Master's thesis amounts to 93 pages. The paper contains 7 tables, 17 figures , 2 appendix. Bibliography includes 84 literature sources
Keywords : IT outsourcing, cloud computing , merchandising , marketing of integrating communication , quantitative methods