• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālās inovācijas un to pārvaldība informācijas tehnoloģiju uzņēmumā

Thumbnail
View/Open
303-41992-Kierpe_Inga_il08183.pdf (2.493Mb)
Author
Ķierpe, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bāliņa, Signe
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienu biznesa pasaule nav iedomājama bez inovācijām, jo jebkura uzņēmuma perspektīva ir atkarīga no tā spējas konkurēt ar citiem uzņēmumiem. Lai savā jomā izceltos un pārspētu konkurentus, ir jāspēj atšķirties ar ko unikālu. Inovācijas nodrošina uzņēmumam konkurētspēju un noteiktas pozīcijas tirgū. Straujā attīstība un dzīves tempa palielināšanās ir ietekmējusi arī inovāciju procesu. Jaunas idejas ir jārada ātrāk, jo tām ir īsāks dzīves laiks – jauns produkts vai pakalpojums var tikt radīts jau nākošajā dienā, kas aizstās visus iepriekšējos risinājumus. Tāpat ir nepieciešams radīt daudz vairāk jaunu ideju, lai uzņēmējdarbība spētu funkcionēt ilgtermiņā. Rezultātā inovāciju process ir kļuvis komplicēts un tā pārraudzībai un vadībai mūsdienās tiek izmantoti dažādi digitālo tehnoloģiju risinājumi. Procesu optimizēšanai izmanto dažādus digitālus risinājumus. Inovāciju procesā tiek veidotas virtuālās komandas, kuru komunikācija tiek pārvaldīta un uzglabāta tam paredzētās sistēmās. Šādas sistēmas dod iespēju fiksēt dažāda veida lietotāju veiktās darbības, kuras vēlāk ir iespējams analizēt vai izmantot atkārtoti. Inovāciju procesā uzņēmuma vadība varētu būt ieinteresēta analizēt inovāciju komandu efektivitāti – cik daudz ideju komanda ir radījusi un cik no šīm idejām ir vērts realizēt.
 
Modern business world can’t be imagined without innovations, because perspective of any organization depend on its possibility to compete with other organizations. To be the best in your area and overcome the competitor organization need to diverge with something unique. Organizations can process competitiveness and good place in market through innovations. Rapid progress and increase of pace of life have affected also innovation process. New ideas need to be developed faster, because they have shortened life time – new product or service can be done in next day and it will replace all previous solutions. Likewise there is a need to develop much more ideas so that business could function in the long term. As the result innovation process has become very complicate and for its monitoring and management are used several solutions of digital technology in nowadays. For process optimization are used several digital solutions. In innovation process are used virtual teams and their communication is handled and saved in programs by such purpose. Such systems provides possibility to record several type of activities done by users, afterwards those activities can be analysed and reused once again.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17464
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV