Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorBobkova, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:27Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:27Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7978en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17515
dc.description.abstractMaģistra darbs „Jauna produkta apguves vadīšana” sastāv no 4 daļām. Darba mērķis ir izanalizēt jaunu produktu praktisko izstrādāšanas mehānismu un komercializāciju uzņēmumā „M”, un izstrādāt ieteikumus vadīšana procesa pilnveidošanai. Darba galvenais uzdevums ir izpētīt uzņēmumā „M” jauna produkta apguves procesu un ar to saistītās problēmas un pamatot jauna produkta ieviešanas nepieciešamību uzņēmumā, ka galveno priekšrocību konkurentciņā un vadīšanas nozīmīgumu jauna produkta apguvē uzņēmuma „M” piemērā. Analītiskajā daļā atspoguļots jauna produkta nozīme, uzņēmuma vide un tas ietekmējošie faktori, un vadīšanas nozīme, ieviešot jaunu produktu. Pirmā pētījumu daļa tiek apskatītas pētījama uzņēmuma problēmas un tas galvenie radītāji. Otrā pētījumā daļa iepazīstina ar metālapstrādes tirgu. Trešā pētījuma daļā tiek apskatīts jauna produkta vadīšanas nozīme pētījamā uzņēmumā. Darbā veiktie pētījumi apstiprina, ka jauna produkta apguves vadīšana saīsina jauna produkta komercializācijas procesu. Uzņēmuma galvenais uzdevums izstrādāt veiksmīgu jauna produkta vadīšanas sistēmu, izejot no uzņēmuma esošiem resursiem. Autore darbā izstrādāja ieteikumus jauna produkta apguves vadīšanas turpmākai uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no 86 lapaspusēm. Darba uzskatāmībai tajā iekļautas 26 tabulas, 18 attēli, 3 pielikumi. Darba izstrādē autore izmantojusi 33 literatūras avotus, t.sk. interneta avotus. Atslēgvārdi: jauns produkts, produkta politika, produkta vadīšana, pārmaiņas, pieprasījums, konkurence, produkta apguve.en_US
dc.description.abstractThe magistrate research “New product development management at company “M” consists of four parts. The primary objective of this research is to analyze new product practical development way and commercialization in company “M”, as well develop coordination advise process development. Main aim is to inspect company’s “M” new product development process, understand its consisting problems and prove its necessity to implement it to the company. In analytical part is shown new product importance, companies’ structure, administration role in the company during implementation of the new product. In first part of the work are shown problems of the company’s “M” and reasons of problems existence. Second part is about metal market. Third part shows new product administration importance in the company. After thesis made research follows that new product administration and commercialization process is shorter. Company’s main aim is to develop new and successful product administration system using companies existing resources. During the research author developed suggestions for new product development and administration to improve it. Magistrate research consists of 86 pages. It also consist 26 tables, 18 pictures and 3 add-ons. Author used 33 sources, literature and internet. Key words: new product,product politics, product management,changes, supplement,competition, product development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJauna produkta apguves vadīšana uzņēmumā "M"en_US
dc.title.alternativeNEW PRODUCT DEVELOPMENT MANAGEMENT AT COMPANY "M"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record